niedziela, 30 listopada 2008

Wersja blondi

uhuh szukałam dziś fotek iii natknełam sie na coś takiego ;D niemogłam oprzeć sie pokusie i zamieszczam to foto na blogu. Czemu takie ważne jest .. ano bo jestem na nim z moją BEST Friends - Myszą.. no i ten kolor hairów buahahah Jak Wam sie podoba ??? To chyba 100 post opublikowany na moim skromnym, malusim blogu. wiec musiał być wyjątkowy hihihih.

z innych mniej waznych spraw.. to zrobiłam scrapa na tych nowych papierach i jakaś taka zniesmaczona jestem.. pokazałabym jak wyszedł ale w czarodziejski sposób aparat sie zapodział.. hmy ???

18 komentarzy:

Anonimowy pisze...

gratuluje 100 posta:)

Anonimowy pisze...

W wersji blond ciotka z ciebie pierwsza klasa!!! Do tego spalona sloncem ach bossska ;))))
A ten aparat to chyba tak specjalnie.... muahahaaaa

Anonimowy pisze...

Oj, mnie bardziej podoba się wersja obecna :)
Twój blog malutki i skromny? Kochana, to od Twojego bloga, na który trafiłam przypadkiem, zaczęła się moja schiza na scrap, dzięki twoim linkom odkryłam inne dziewczyny - Jaszmurkę, Eight ..., a z kolei z ich linków posypała się lawina nowych odkryć i wirtualnych znajomości. Ja Ci jestem bardzo wdzięczna za to, że jesteś.
Gratuluję jubileuszu :D

Anonimowy pisze...

Gratulacje jubileuszowego postu :)
Tobie w każdej fryzurce i kolorze jest do twarzy :*

Anonimowy pisze...

Gratuluję 100 posta ii zyczę Ci bys miała ciągle taki uśmiech na twarzy nie zmącony problemami codzienności.... no i oczywiście dalej takiej twórczości, która nieustannie podziwiam. Co do fryzurka - każda fajna ale najważniejsze byś Ty się w niej dobrze czuła.

Anonimowy pisze...

jako blondi tez fajna
:*

Anonimowy pisze...

No, Laseczka, ładnemu w każdym kolorze sierści ładnie.
Gratulacyjki z okazji setki, niech kolejne mnożą Ci się w mgnieniu oka !
Wielki buziak !

Anonimowy pisze...

o w mordeczkę... chyba się odkochałam

o_O

Anonimowy pisze...

hahahahaha

dżołk!

pomimo świadomości (wyryło mi się to zdjęcie głęęęboko w pamięci :P ) że byłaś bląąądynką i tak Cię kocham!

Bezapelacyjnie lepiej Ci w ciemnych :*:*

Anonimowy pisze...

ja też wolę Cię w ciemniejszych :>
gratulacje z okazji 100tki :D

Anonimowy pisze...

co za roznica jaka fryzura. istotny usmiech na ustach:)

gratuluje setki:)

Anonimowy pisze...

co za roznica jaka fryzura. istotny usmiech na ustach:)

gratuluje setki:)

Anonimowy pisze...

A już myślałam, że poszłaś w moje slady i trzasnęłaś sie znów na blond hihihii Strasznie sympatyczny twój pysiak ;* ;* ;* Ale Tobie to chyba dobrze w każdym kolorze??!!
I gratulacje setnego posta!
KOCHAM KOCHAM KOCHAM :*:*:*

Anonimowy pisze...

No spoko, spoko może być blondi, ale nigdy więcej hahahhaha, w ciemnych zdecydowanie lepiej :D:*

Anonimowy pisze...

wolę brąz ;-)))))zdecywowanie...taki ze mnie ciemny typ

Anonimowy pisze...

gratuluję 100 posta:)))

ślicznie ci w blondzie !!!

Anonimowy pisze...

a ja wole blond nananna
to chociac diw w dziupli by były jasne hahahahaahah
gratki :*

Anonimowy pisze...

baaaaaardzo ładnie :)