poniedziałek, 17 listopada 2008

Nagroda ;D

Ojojo ale mnie dziś niespodzianka przywitała , wśród komentarzy pod ostatnim postem znalazłam informacje że na blogu nirshya.dwbh oraz u Piekielnej Owcy , PATIS i Taji
czeka na mnie mała niespodzianka... oż kurde ale ona wcale nie jest taka mała..
DZIĘKUJE DZIĘKUJE DZIĘKUJE ( ja tam kocham nagrody muahahahah )

Jak to bywa z tymi nagrodami blogowymi jest pewien haczyk ;D
Zasady:
1. umieszczamy logo na swoim blogu,
2. wrzucamy namiar na bloga osoby, od której otrzymaliśmy nagrodę,
3. nominujemy co najmniej 7 innych blogów,
4. podajemy linki do owych blogów,
5. nominowanym osobom zostawiamy komentarze z informacją o nominacji

i bądz tu człowieku mądry i pisz wiersze...

( kolejność przypadkowa )
1.MonaLisa
2.Nela5
3.Filka
4. Drycha
5.Anai
6.PATIS
7. Niebiesko_Oka

poniewaz sa dwie takie same nagrody dopisuje kolejne siedem osób... jak bym dostała jeszcze z 5 wyróznień to uda mi się obdarować wszystkich z paska po prawej stronie.. bo jakoś tak mi sie kojarzy ze wszystkie te blogi sa bardzo bardzo kreatywne.. ehu ehu

1.Hobbiśnik Skibi ;* powinnas kobieto wiecej dziergac.. robisz cudne rzeczy tylko leniwa jestes jak niewiem co... ;6 2.KitiW 3. Zielona 4.Brydzia58 5.Wolfann 6.Asia Wu 7.Anet

EDIT:Niewiem czy kogoś tym uszczesliwie czy nie.. moje wyróznienie chce przekazać wszystkim babocom ;D na kazdym blogu jest cos innego, inspirujacego ciekawego.. cmokss for all

DOSTAŁAM KOLEJNE DWA WYRÓŻNIENIA .. ale nie będe juz wypisywać kolejnych blogów..moje wyróżnienia dedykuje wszystkim kreatywnym
Hola ;D

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

:* :* :*

xD

Anonimowy pisze...

No jakbym wiedziała że to 3 to bym nic Ci nie gadała na gg ;D

Anonimowy pisze...

bywa xD

Anonimowy pisze...

costo kochana chciałam ci powiedzieć że tym sposobem to masz nominacje razy dwa ;) i dwie naszywki na mundurek możesz sobie naszyć

Anonimowy pisze...

dziękuję...{wstydniś}
obiecuję poprawę :D

loffe Cię normalnie :*

Anonimowy pisze...

dziękuje :)

Anonimowy pisze...

Bardzo dziękuję za wyróżnienie :) Cieszę się też, że wróciłaś tu :*