czwartek, 27 listopada 2008

prosto kółkowo ;D

Noo ale żeby tak za człowiekiem chodził kółkowy prosty scrap to sie w głowie po prostu nie mieści. Męczyło mnie długoooo i w reakcji na wczorajsze mało miłe zdarzenie ( w ramach odstresowania się ) powstał w dosłownie 10 minut.. musiałam go z siebie wyrzucić.. od tak ..może i go ktoś uzna za mało skomplikowany .. ale czasem tak trzeba , żeby potem docenić wszystkie nagromadzone skarby.. tusze,kwiatki,wstążki,guziki,farby itp ... na koniec wspomnienie niestety juz tylko wspomnienie paro dniowej zimy... moja psica ;D

Aloha ;D

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Pierwszy raz słyszę, by ktoś cierpiał na kółkową manię prześladowczą .... no ale ja zawsze wiedziałam, że Ty jesteś jedyna w swoim rodzaju, niepowtarzalna. Scrap delikatny ale i tak w te 10 minut nie wierzę !
Psica Twoja jak miniaturowy niedźwiedź polarny :)

Anonimowy pisze...

Kurcze przecież to moja Sarcia... miałam też takiego kochanego psiaka...kurcze jeśli Ty robisz takie cuda w 10 minut to wymiękam. Ja w ciagu 2 dni zdążyłam zrobić 3 zakłdki i 3 scrapuszka ;(
Pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

Jacie krece Zimaaa... zasypalo,ze az psiny niewidac!
A skrapek nono moze jakis konkurs kto dzierga szybciej ?

Anonimowy pisze...

Wow.. 10minut powiadasz? Niezłe tempo :)
Fajne te kółeczka :)

Psica boska :)

Anonimowy pisze...

Bardzo sympatyczny ten kółkowy scrap. Wcale się nie dziwie kółkowej manii. Mnie wzięło z racji świąt na choinkowe kotyliony. Łażą za mną i kombinuję, co tu jeszcze do nich doczepić okrągłego :)

Anonimowy pisze...

Aaaa, scrap kółkowy bardzo fajny :)
Śliczne elementy mieszczą się w tych kółkach, więc naprawdę są niezłą ozdobą :)
U mnie zima spłynęła do rynsztoka;)

Anonimowy pisze...

Ładny scrap, rzeczywiście prosty, ale fajny.
Zapraszam Cię na mojego bloga ;)

Anonimowy pisze...

scrapek świetny kocham kółka

aaaa ta zimowa mordka rozwala mnie :D wygląda na tym zdjęciu jakby krzyczała) " ŚNIEEEEEEEEEEEEEG" :D