sobota, 15 listopada 2008

kolejny dzień kolejny scrap

Dziś sobota, mój ulubiony dzień tygodnia no moze zaraz po piątkowym wieczorze. W soboty zawsze dzieje sie cos fajnego.. dziś odwiedziła mnie jedna tak psiapsiółka Agnieszka ( Skibi ) i nie była to wizyta czysto towarzyska lecz całkiem scrapowa. Niestety na zdjecia prac, ktore dzis powstały trzeba zaczekac do jutra ( światło piwniczne juz jest ) dlatego wstawiam coś zaległego.. co powstało w czasie ciszy blogowej... kolejny scrap z Hubim.. kolejny kółka... wymiary 20 * 20 brzegi są wytuszowane ale tak sprytnie przyciełam w Corelu zdjecie , ze tuszowanie znikło ;D upssss
AVe

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

no i świetnie, dobrze że blog odwieszony!

Anonimowy pisze...

dobrze, że się rozkręcasz ;]
muhaha
ja wiem, dlaczego ;p
płytka coraz bliżej :>

Anonimowy pisze...

bardzo się cieszę, że wróciłaś:)
prace jak zawsze cudowne!
pozdrawiam ;*

Anonimowy pisze...

pysznie ;)
czekam na te dzisiejsze :)

Anonimowy pisze...

I co tu dużo pisać!!! Kolejny dzień przyniósł nam kolejny świetny scrap w Twoim wykonaniu :D
A co do wytuszowanych brzegów na scrapie to wierzymy Ci na słowo, że są ;P :*

Anonimowy pisze...

świetny

Anonimowy pisze...

Fajnie, że znów coś się na Twoim blogu dzieje. Scrap bardzo fajniutki, i moje kolorki ma :)

Anonimowy pisze...

Masz szczęście, że wróciłaś 8)
oj masz...

Scrap jest świetny!!

:*:*:*