piątek, 14 listopada 2008

Po przerwie ;D

Nic się nie wyjaśniło.. nic nie jest lepiej..
Pocieszam sie tym , że jeżeli nie jest lepiej a nie jest gorzej to w sumie nie jest tak źle - prawda ? Małe prace scrapowe zostały poczynione... chyba wyjdzie mi z tego album jak tak sie dalej będe bujała z małym formatem ;D

Bohaterem jest Hubercik mój ukochany siostrzeniec. Jak widać na załączonym obrazku sesja fotograficzna była tak długa i nuda.. ze biedactwo ledwo na oczeta patrzyło ;*

Jakby nikt nie zauwazyl uzyłam guzików co dla mnie stanowi wyzsza szkołe jazdy.. zawsze mi sie wydaje ze guziki sa zbedna a tu prosze przydały sie i to w ilościach prawie .. no prawie hurtowych ;D ajajajaj

tak papier Basic Grey.. to jest to co tygryski lubią najbardziej

Dziękuje Wam wszystkim, za miłe i cieplutkie komentarze. Za to że czekałyście az sie pozbieram w całość za to że zaglądałyście i trzymałyście kciuki... jesteście The BEST !!!!

13 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Jak fajnie, że jesteś! :*
Trzymam kciuki, żeby wszystko bylo tam u Ciebie jak najlepiej - przytulam mocno!

A skrapiszczaki superowe :) Papiery idealnie pasują do tego małego mężczyzny :)

Anonimowy pisze...

noooo :D
jak dobrze Cię tu zobaczyć :)

Anonimowy pisze...

Ajjj, aż mi się buźka śmieje, jak widzę, że znowu tu jesteś :*

Anonimowy pisze...

łiiiiiiii i to rozumiem, witaj po przerwie :*
albumik zapowiada się niezwykle ciekawie...... więcej guzików, więcej guzików!!!!

Anonimowy pisze...

No wreszcie kochana:* Trzymam kciuki aby było coraz lepiej!!!

Scrapki są świetne, guziki to dobry wybór do takich papierków :)

Anonimowy pisze...

no kochana {kiss kiss}

się cieszę, że otworzyłaś :)

scrapki superaśne, guziole jak widać takie złe nie są :*

i zbieraj się ciocia zbieraj, bo mi Twojego humorku tu brakuje :*

Anonimowy pisze...

dobrze ze wróciłaś ;> bo juz sie bałam że nie nie :(....\

Szkoda ze nie zawsze wszystko sie nam udaje czasem zycie nas przygniata ale wtedy trzeba iść pod wiatr i czekać aż sie jego kierunek zmieni mimo że jest cieżko. Zycze ci aby twoje sprawy kiedys ulozyly sie po twojej mysli

Siostrzeniec cudny wrecz :D prace jak zawse super i kółkami!!!!!!guzik tez za kolko sie liczy (owce lof kolka ;)) )

Anonimowy pisze...

Noooo, warto czekać na Ciebie :*
Fajne te stronki, ale wymęczyłas biednego Hubercika :)
A z guziolami tez mam problem, nie potrafię ich używać w pracach i nie wiem czemu???
Może Twoje stronki do albumiku mnie natchną i też się przełamię? :*

Anonimowy pisze...

Cieszę się , że wróciłaś do scrapowego świata :* :* Pierwsza praca świetna!!

Anonimowy pisze...

witaj po przerwie

taki odpoczynek sie przydaję czasem ;-)

Anonimowy pisze...

Cieszę się, że jesteś z powrotem :) I że pokonałaś swój opór wobec guzików :) Trzymaj się.

Anonimowy pisze...

Super, że jesteś!!!

Anonimowy pisze...

ojojjj czy to ten maly Hubcio??? No kawal chlopa tam ci wyrosl.