niedziela, 30 listopada 2008

Ostatni z serii GRANOLA

To chyba ostatni scrap z serii Hubercikowej i papieru Basic Grey - GRANOLA. No bardzo mi ten papier podpasował do typowo chłopięcych tworów. Foto oczywiście z pamiętnej sesji jesiennej jakiś czas temu wykonanej.. kocham te foty i tego faceta na nich ;*
Teraz mam nowy papier BG - URBAN PRAIRIE i rozpoczynam walkę.. aż sama jestem ciekawa czy coś mi z tego wyjdzie.
aaaa bo zapomniałam zostałam wywołana do wyjawienia 7 prawd o sobie.. ale narazie musze to odłożyć w czasie.. jakieś mam nie wesołe myśli ostatnio i niechce żeby sie to przełożyło na moją publiczną spowiedź.. bo wyjdzie na to że jestem z kręgu zła i mam szaro-burą aure.

p.s. Czy tylko ja uwazam papiery Basic Grey za jedne z lepszych ?

Wspaniałej, słonecznej, rodzinnej niedzieli zycze.. odespania Andrzejkowego szalenstwa ;D

10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

scrapek jak zwykle powalajacy. Nie dziwie ci sie żes zakochana bo dzentelmen ze zdjecia uroku posiada sporo ;)
Jesienna deprecha cie chyba bierze najlepiej scrpnąc coś wesołego ;) ja na smutki psią mordke moja lubie poprzytulac zawsze mnei to jakoś pozytywnie natycha ;)

Anonimowy pisze...

fajnie ci wyszedł ten scrap :D i fajną fotkę wybrałaś do oscrapowania :D

Anonimowy pisze...

deprecha raczej nie.. przemyślenia jakieś takie niekoniecznie wesołe a zwiazane ze zbliżającym się końcem roku..

psią ( a nawet dwie ) morde to ja mam prawie cały czas przyklejona do nogi....

si si to była bardzo fajna sesja zdjeciowa.. i te fotki wyszły jakieś takie inne.. hihi

Dziękuje za zaglądanie i komentowanie.. dobrze mi to robi na dusze jak widze , że zaglądacie ;*

Anonimowy pisze...

Tymi spłowiałymi papierkami świetnie podkreśliłaś kolory na zdjęciu :)
Świetna praca i fajne podejście :)
Aaaa i piękny avatarek, piękna Kobieto Ty :*

Anonimowy pisze...

uuhh no pięknie się to prezentuje, pięknie...:) czekam na walkę z kolejnym zestawem papierów i TAK dołączam do fanek papierów BG :)

Anonimowy pisze...

Granola super! i Twoje granolowe twory
i ja BG bardzo lubię

Anonimowy pisze...

uulalalala maszkaro... zajebiście Ci wyszedł! zajebiście :D

:*:*:*

Anonimowy pisze...

slicznie, jak zwykle :)

Anonimowy pisze...

Świetny scrap, kompozycyjnie, kolorystycznie i dodatkowo. jakoś u Ciebie te papiery mi się podobają ;)

Anonimowy pisze...

kolorystycznie świetnie dopasowany do zdjęcia, które mimo wszystko dominuje ale nie odbiera uroku całości kompozycji ...