niedziela, 16 listopada 2008

ramka.. torba i Ja ;@

Ta rameczka powstała podczas wczorajszego scrapowania ze Skibi ;D Oczywiście bohaterką jest Emilka i jej Babcia ( moja kochana Teściowa ). Rameczka mega kika rózowa.. no ale takie sa rameczki na których są małe dziewczynki.. słodkościowo miało być i chyba jest.
czyżby to był parawanik ?


a tu tam tam pokazuje mój wczorajszy prezent jaki dostałam od Skibulca kochanego.. torba na zakupasy z PANEM KOTEM !!!!

Mrauczyński jest ślicznościowy..wykonany z filcu.. oczka wydłubane z jakiejś zabawki ( zostałam o tym poinformowana ale nie wnikłam jaka to bidunia została bez oczków )
Aguś bardzo Ci dziękuje za wczorajszy dzionek , za scrapowanie , za pyszne ciastoo oczywiście za prezenty ( bryloczek dostałam... nanan dziurkacz z serduszkiem ale foto mi nie wyszło i powtórke zrobić muszę ) nooo taka była wspaniała sobota. Dziś zmagam sie z kolorami, które uważałam za mało scrapowe : zieleń + pomarańcz.. jak efekt tego będzie zobaczycie juz jutro ;D
AvE
Mercy za lukanie i wpisywanie komentarzy.. trzeba mi tego jak tlenu i nie ukrywam że napędza mnie to i motywuje do pracy jak RED Bull ...
buziolllll

9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Costa, Twój parawanik-rameczka jest super!!!! A co ja będę pisać-sama wiesz najlepiej:*

I fajnie dostałaś prezenciki... podoba mi się Twoja torba zakupowa ;)

Anonimowy pisze...

Rameczka słodka, jak i Emilka, no Teściowa też.
Kot z oczami z przeszczepu rewelacyjny !

Anonimowy pisze...

Costa parawanik pierwsza klasa :)
Ja też bardzo Ci dziękuję za sobotę, było....ach :D :*
Inqa, zabawka przed śmiercią dobrowolnie zrzekła się oczu ;))

Anonimowy pisze...

oooooo Costa wróciła i to z różowym tworem SZOK:):):):) Ciesze się, że wreszcie jesteś :*

Anonimowy pisze...

Bardzo sie cieszę, że wróciłaś!!!!! HuuuRaaaaa!!!

Piękna rameczka, kot na torbie mega słodki!

Zapraszam do mnie po mały prezencik

Anonimowy pisze...

Takie słodkie rameczki to ja uwielbiam!! Pięknie Ci wyszła, bardzo dziewczyńska :)
A torby z kocurkiem zazdraszczam, rozkoszny jest! :)

Anonimowy pisze...

AAAAAAAAAAAA pan kot jest super :D a ta rameczka to taka bonusowa podwójna. Jak taka królewna mała w niej mieszka to musi byc słodko i różowo

Anonimowy pisze...

mrrraaauuu
przystojny ten kociak

Anonimowy pisze...

oooooooooooooooooooooooooooooooooooochhhhhhhhhhhhh jakie wszystko cudne - wszystko !!!