czwartek, 4 grudnia 2008

Scrapowa ciekawostka ;)

Ekhu ekhu będzie dziś inaczej.. wczoraj chodziłam po blogach w celu znalezienia inspiracji i natrafiłam na taki blog : Scrap me, baby co mnie w nim urzekło... no cóz chyba te fotki nie wymagaja wiekszego komentarza


i tu myślałam wielka mi rzecz.. ktos zrobił foto swoich zabawek.. no ale ale oglądam dalej... ;D

no i tu nastała konsternacja..... hmy ?

podręczna walizeczka ;)

mała bohaterka... znaczy najmniejsza scraperka świata...........


ALE TO BIJE WSZYSTKO NA GŁOWĘ ... jestem w ciężkim szokuuu.. chyba najmniejszy scrap świata !!!!

15 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Ale czadoweee!!! Muszę tam zajrzeć :)

Anonimowy pisze...

hahahah :D

Anonimowy pisze...

o.O

Anonimowy pisze...

hahahahha ale odjazd!!!:D:D:D:D

Anonimowy pisze...

miniaturazja ogarnia nasz świat :O niedługo bedzie mozna jednym guziczkiem zwinac cały scrap warszat do kieszeni :)

Anonimowy pisze...

o w mordeczkę o_O

ludzie jednak nie przestaną mnie zadziwiać.... ich pomysłowość nie zna granic :P

Anonimowy pisze...

Aj, słodkie, ale widzę, że autorka nie zajmuje sie robieniem tylko najmniejszych scrapów i dodatków do scrapa, ale robie tez fajniutkie albumy.

Anonimowy pisze...

superowe:D

Anonimowy pisze...

Rewelacyjne!!!

Anonimowy pisze...

Cukiereczek żeś wynalazła.
Odlot !

Anonimowy pisze...

o w morde, no opowiadalas ale tak zeby to zobaczyc :O
szok!! pieknosci normalnie :D lece na bloga

Anonimowy pisze...

hehe a to ciekawostka!!!
Ps. cioteczko lenimy sie na plazy w ciepelku huhu a tam u was zimaaa hahaaa

Anonimowy pisze...

Tara ra ra
Tara ra
Costa wielkie blogowe serce ma

Zapraszam do siebie na bloga po szczegóły ;)

Anonimowy pisze...

hihi, boskie :)

Alina Anna pisze...

No mnie mało co zadziwia po 25 latach pracy w szkole, ale to naprawdę niesamowite!