niedziela, 23 listopada 2008

wspomnieniowy + ost.foto autka

Wspomnieniowy z wakacji w Karwii hoho ze 3 lata temu ;D

Jak na mnie to istne szaleństwo z guzikami...

a teraz z innej beczki.. byłam tak oszołomiona zakupem płyty GN'R ze dopiero dziś jestem w stanie napisac jakiegokolwiek posta uhuhuh a tak serio działo sie dużooo ostatnio. Po pierwsze jeden z moich sierściuchów nabawił sie jakiegoś dziadostwa i chorowało bidactwo..ale juz idzie ku lepszemu i mam nadzieje niedługo dojdzie do siebie.

Po drugie w sobote sprzedaliśmy to co nam zostało z samochodu... i kłamać niebęde łza sie w oku zakręciła wkońcu to był naprawde b. dobry samochód i przejechał z nami duzzzoo kilosów i nigdy nie zawiodła( Toyotka ), nigdy sie w trasie nie zespóła. no ale cóż pokonana została przez inne autko ;(

i niemam juz chęci dalej wymieniać..... ide połuchać muzzzyyyyy

15 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Delikatny scrapek, fajne kolory, lekko nostalgiczne i fakt, z guzikami zaszalałaś u mnie na żadnej pracy tyle nie było nigdy :)
A co do autka to rozumiem...

Anonimowy pisze...

To moze ja ci jakies guziczki amerykanskie podesle ;)

Anonimowy pisze...

he he widze ze na dobre sie przekonałas do guziolków ;))
głaszce wirtualne twoje sierscia :) i zycze mu duzo zdrówka ;)

Anonimowy pisze...

papa złomku !!!

Anonimowy pisze...

noo guzioli to dałaś że hoho ;)
śliczne foty i całośc ładnie zakomponowana

:*

Anonimowy pisze...

Ty w błękitach i różach???????????????? Costa?????????????

cmokasy!
i uważajcie na siebie na drodze w przyszłości!

Anonimowy pisze...

Bardzo fajny, delikatny scapek!!!
Cudowna kolorystyka i guziole :)

Anonimowy pisze...

to Ty na tym zdjęciu?? o_O

A furka... no cóż... aż mnie w tyłku ścisnęło jak ją zobaczyłam :(

Anonimowy pisze...

śliczny scrap, te guziczki yhhhh śliczneeee


a co do samochodziku, nie warto się martwić... jeszcze wiele samochodów w życiu będziesz mieć:)
Całusy ;*

Anonimowy pisze...

Hola:
Acabo de ver tu blog.
Espero que visites mis blogs, son fotos de mi pueblo, de España y de Italia y Francia:

http://blog.iespana.es/jfmmzorita

http://blog.iespana.es/jfmm1

http://blog.iespana.es/jfmarcelo

donde encontrarás los enlaces de todos los blogs.
UN SALUDO DESDE ESPAÑA.

Anonimowy pisze...

No z guziczkami Ci do twarzy na tym scrapie ...hehe ;)

Widzę, że nie tylko ja przyzwyczajam się do samochodów...:*

Anonimowy pisze...

japońce to japońce :))

scrap całkiem "nie Twój" :) w życiu bym Cię na zdjęciu nie poznała o.O

Anonimowy pisze...

co ja napisałam "wutko"?? miało byc autko ;*

Anonimowy pisze...

Ale pięknie wam wutko urządzili :/ szkoda, szkoda:(

Anonimowy pisze...

BARDZO mi się podoba - i zdjęcia i kolorystyka i kompozycja i dodatki. Te koronki... I patrzę na tę pieczątkę, co jej użyłaś i nie mogę doczekać się Mikołaja ;)