niedziela, 18 maja 2008

Złapane moje 1234 ;)

Tam tam taram ;)
Moje wymyślne numerki 1234 zostały pochwycone przez ZIELONĄ tralalalal. No kochana miałaś wejście na mojego bloga niema co pierwszy raz i odrazu BUM ! Bardzo się ciesze, chwilowo niemogę zamieści printscreena( błąd wewnętrzny z zapisanym obrazem formatu bmp ) którego mi przysłałaś. Jestem jak juz pisałam poza miejscem zamieszkania i internet nie działa tu za dobrze. Każda strona otwiera sie około 20 minut ;( uzupełnie napewno jak bede juz u siebie, ponieważ jest późno losowanie nagrody dodatkowej odbędzie się jutro.. już sie doczekać nimoge ;)
a tu Młaa podziwia foto wykonane własną łapką ah ah ah ;) i oczywiście mam przyklejoną komóreczke bo wczoraj miałam hot line ;) ( widać kawałek forumowej koszulki z napisem..
a właściwie ... oto i one
i kopytka mojego małzona ;)



2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Jak obiecałam jestem i czytam.
Coodzieennnie !!!!

Buziole
Anila

Anonimowy pisze...

:(
a tak się starałam:/
no to czekam na losowanie:)