niedziela, 11 maja 2008

Przegapiłam

Ale ja się dziś napisze.. ojojo
Przegapiłam swój pierwszy 1000 :) Kochane,drogie,szanowne.. Serdecznie dziękuje za odwiedziny na mym blosiu, za komentarze i .. no za wszystko WIELKIE CMOKSS for ALL
To ja moze ogłosze POLOWANIE na numerek 1234 , poniewaz mocna w scrapach to ja nie jestem ale obiecuje osobie , ktora złapie ten numerek i przesle mi printscreena fajową nagrodę-niespodziewanke.. a drugą dla jednej z osób, która zostawi po sobie ślad na moim blogu pod tym właśnie postem.
Jeszcze raz Dziękuje Wam Wszystkim !!!!

13 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Gratuluję tysiączka i życzę kilkudziesięciu kolejnych.
Ja szczęścia nie mam, ale nie zaszkodzi się wpisać, prawda?

Anonimowy pisze...

Pewnie, że nie zaszkodzi - ja też tu śla zostawię, a co mi tam :)

Gratulejszyn tysiaka :)

Anonimowy pisze...

to i ja się wpiszę choć jeszcze nigdy niczego nie wygrałam... :)

Anonimowy pisze...

to ja... to ja... to ja tez :)
i kolejnych 509796 tysiecy

Anonimowy pisze...

Ano to i ja moge? Mimo ze ja z innego podworka hihi
Gratulacje!!!

Anonimowy pisze...

No ofkors mnie nie może tu zabraknąć 8)
noł łej :*

Winszuję tysiaka i życzę kolejnych :*

Bo złapać to pewnie nie złapię :( ślepa jestem :D

Anonimowy pisze...

ja też się wpisuję:)
a polować będę, tylko licznik mi się nie wyświetla;D

Anonimowy pisze...

zapraszam po nagrodę na mojego bloga:)

Anonimowy pisze...

jak lara to i ja;P

Anonimowy pisze...

1110:)
piękna cyferka mi się trafiła, ale oby na polowaniu;)(też0

Anonimowy pisze...

i ja, siostro rodzona w tym samym dniu, też się wpisuję;D:)

Anonimowy pisze...

Costo-częśc upominku dla Ciebie na razie zrobiona, postaram się za jakiś czas skończyć;)

Anonimowy pisze...

A czy ja mogę? Jak nie to polować będę ;P tak czy siak warto :D