wtorek, 6 maja 2008

Moje ukochane kocie

Moje kocie po 10 tygodniowej walce z uczuleniem wygląda CUDNIEE. Po rankach w pyszczku niema juz nawet śladu ;) Poniewaz wszystko dobrze sie wygoiło Dzidzia dostaje już od czasu do czasu normalną karmę ( zawsze i tak mieszaną z odczuleniowym Hills'em Z/D) chyba nie musze pisać jakie szaleństwo ją wtedy ogarnia
a teraz nowe foto Fadziulki

Do tego digi scrapka korzystałam z materiałów wykonanych przez:Papier - GinaCabrer,Literka- Digiteats,Frame-KimB,Frame2-LorieM,Element-AmelieScrap,WordArt-GinaCabrera ( tak mam to zapisane w kompie i tego się trzymam)

Ahoj

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

jejku no nic tylko schrupać^^

Anonimowy pisze...

śliczny:)

Anonimowy pisze...

wiecej zdjec siostro muzyczna, wiecej!

Anonimowy pisze...

Dziękuje Wam Dziewczyny za odwiedzinki Młaaa
Axela siostro moja kochana.. czytujesz blosia - Boskooo wielkie młaa ślem do te Twojej Finlandii

Anonimowy pisze...

Dzięki za odwiedzinki na moim blogu.
Kocio piękniuchne, oczy ma cudne.
A digi scrapik wyszedł Ci wspaniale. Ja niestety nie potrafię , więc będę tylko upajać się widokami.
Lubię takie formy . Pusto na brzegach, a w środku coś. Super.
Pozdrawiam - Lengow.