środa, 7 maja 2008

album

Zapomniałam.. jestem w trakcie robienia albumu dla pewnej panienki na Pierwszą Komunie
To raptem okładka i jedna strona - album juz prawie skończony ale niezbędne rzeczy mają przyjść w oczekiwanej paczce ze ScrapArt'u
O.k.
Raz kozie śmierć uhauhuhaahaalez no oczywiście ze odbiła sie lampa błyskowa.. za dużo złota ot co ;) - okładka nie dokończona no bo jeszcze tuszowanie i może przeszycie.. coś napewno bo az sie prosi o to..

Stronka - rameczka mi wyszła tak ze jestem nawet zadowolona.. cały album będzie bindowany na sprzęcie "ukradzionym" z pracy ( hahah niema to jak bindownica z punktu xero , szkoda że aparatu np Canon 1D II Mark niemoge wynieść)

Dobłaa młła sie bierze za psy.... za tydzień wyjazd na IV ZLOT Miłośników WESTIE a paszczury mają kołtuny jak ta lala ;( Skibi mnie ubije na bank ubije

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Costa, gratulacje!
Album bardzo komunijny, taki właśnie jaki mi się widzi:)

Anonimowy pisze...

Śliczny albumik...obdorowana osoba będzie zachwycona!!
Pozdrawiam...

Anonimowy pisze...

Tam mała osóbka dla której jest albumik to moja chrześnica i powiem Wam , że jak była u mnie to zrobiła pierwszego w swoim życiu SCRAPA ale ciocia gapa nie ofociła tego cudeńka..

Anonimowy pisze...

zazdroszczę zakupów, albumik przepiękny, no i masz wspaniale wyposażony Empik;)

Anonimowy pisze...

Lara a dziękować , dziękować a Empik to w Centrum sexu i biznesu czyli stolicy pępek ;)

Anonimowy pisze...

u mnie nic nie ma scrapowego niestety...chociaż muszę pójść, bo dawno nie byłam;)