sobota, 26 kwietnia 2008

Mój pierwszy 'wordbook :0



Heloł, heloł


WORDBOOk - to takie cuś... cuś jak album na zdjecia a jest w kształcie literek np: Imiona :)


Dawno mnie nie było... hihihi działałam w domowym zaciszu prezent urodzinowy dla mojej koleżanki Agulki. Łatwo nie było bo siem bałam okrutnie.. ale chyba wyszło znośnie. Mnie się strasznie podoba i jestem z niego dumna a i obdarzona nie narzekała... może się bała mojego męża..


Oto moje małe
i jeszcze troszku...


Proszę o łagodny wymiar kary - to mój pierworodny WORDBOOK :)

Joł.

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

A co ty gadasz ze on nie jest wspanialy??!!! Boskie papiery, w moich ulubionych, cukierkowych kolorach!!! pomysl sobie ze amerykanki rzadko kiedy same robia wordbooki a takie jak nasze wychwalane są jak ta lala, wiec nie marudź ze jest źle bo wyszło super!!!!!;*;*;*

Anonimowy pisze...

Costa... Dlaczego Ty takie miniaturki zamieszczasz? No ja nie wiem... takie krety jak Jaszki to serio nic nie widzą!
Zgłaszam reklamacje! Dawaj większe foty musowo!

A za wordbooka podziwiam bo ja to się nawet nie zabieram za niego bo na bank schrzanię :P

Anonimowy pisze...

lojej moze sie nieznam, ale takiego cuda jeszcze w zyciu niewidziala ja!!!

Anonimowy pisze...

łoj alem sie ucieszyłam.. PaTi Ty to mnie normalnie trzymasz w pionie młłłaaa wielka for you ;)
Jaszmureczko siem postaram coś wyciagnac z tych fotek co mam bo Wordbook juz w nowym domku od piątku jest..
Ewunia - no wiesz będzie takie cuś dla Sophie tralalala

Anonimowy pisze...

dziękuję za odwiedziny, u mnie już craftowy wpis jest od dziś, zapraszam;D;D;D

a wordbook baaaardzo mi się podoba!
i myślę, że nie bała się Twojego męża hahahaha;D;D;D;D

hmm, chyba mnie zainspirowałaś;)

Anonimowy pisze...

No, hmm, pierwszy nie pierwszy ale niezły :)))

Anonimowy pisze...

Barbarello z ręki takiej mistrzyni scrapbookingu jak Ty to bym nawet baty przyjeła :)
W planach kolejne wordbooki i już napewno bogatsze w dodatki.. ale ten jest mój ukochany,pierwszy i dla psiapsiółki
( fotków nima lepszych , Ale siem postaram następnym razem żeby takie ślepaczki jak Jasz wszystko dobrze widziały )

Anonimowy pisze...

bardzo fajny jest:)
nie wygląda na pierwszy;)