niedziela, 6 kwietnia 2008

Zestaw dla Mamy

Jak rzekłam tak czynię, zrobiłam zestawik dla mojej mamy na jej urodziny. Moja mama uwielbia wszystkie nie tuzinkowe prezenty ja tylko mogę się z tego cieszyć , że ktomuś podoba sie to co robie. Czytam i podziwiam inne blogi poświęcone scrapbookingowi i tak sie zastanawiam czy kiedyś choć w połowie będe tak zdolna jak te dziewczyny... hihih zresztą jeżeli nawet nigdy to i tak to co robie mnie cieszy i chyba o to w tym wszystkim biega ;)
Dobła zestawik mieni się tak :w skład wchodzą: segregator na przepisy kulinarne, tabliczka z kartką na zakupy i magnesik na lodóweczkę z Raperkiem ukochanym psiakiem mojej mamy.. jak widać na załączonym obrazku pies jest rasy West Highland White Terrier co potwierdza moje zakręcenie na punkcie tej rasy.. nawet własnej mamie zorganizowałam małe białe szczęście..
troszku bliżej wygląda to tak
magnesikk
Segregator na sekrety kulinarne







przód i tył

środeczek, spis treści, zakładki



tak to się te moje "dzieła" przedstawiają... chyba mama będzie zadowolona.

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Sylwuś widzę, że tworzysz prawdziwe cudeńka. Śliczny jest ten "Zestaw dla Mamy".
Buziaki

Anonimowy pisze...

aaaaaa.... normalnie szczena mi opadła z wrażenia i nie mogę się teraz pozbierać... prezenciki suuuper a moim faworytem jest segregator :))
złóż życzenia swojej mamusi od naszej czwórki :-*

Anonimowy pisze...

Zestaw dla Mamy wygląda świetnie, na pewno sprawi radość.