czwartek, 17 kwietnia 2008

Martulka moja

Mojej kochanej Martulce ślem tegoz digi scrapka ku pokrzepieniu ;)
Martusia z Bubusiem ( Kubusiem hihihih )


oczywiście w domku szybciutko zgrałam wszystko na "kluczyk" a zapomniałam zabrać karteluszki na , której było napisane jakie dodatki od kogą pochodzą.. publicznie obiecuje uzupełnić wszystko po powrocie do chatki.
Młłaa for all

19:36 Wróciła ja i piszu: Papier Ameliescrap,Frame: DSF, Napisy: KPertiet, overlay:Edge tak mam to zapisane w kompie ( kiedyś dawno temu dostałam płytke z dodatkami do digi scrapów od mojej przyjaciółki dlatego nie jestem w stanie podać dokładnie adresów i linków do odpowiednich blogów )

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

No to tera my obie zawitaly na twych pasjach hihi A Martulka ma sie tera czym chwalic! Pikna robota