wtorek, 15 kwietnia 2008

Niespodzianka ;) trlalalalala

Alez mnie dzis niespodzianka spotkała.. wracam sobie spokojnie do domku,wchodze na klatke odruchowo lukam na krzynke. Lukam a tam zerka kawałeczek papieku białego.. myśle sobie to pewno znowu jakiś uroczy rachunek do zapłacenia otwieram a tam AWIZO! Qrka myślę sobie no to lux wezwanie do zapłaty za potwierdzeniem odbioru.. poczłapałam na Pocztu ( kawał drogi ) .
W okieneczku mało miła Pańcia mówi:Przesyła z zagranicy... łomattko ;) no to myk szybciunio odbieram, podpisuje i lukam lukam To Ewunia mnie NIESPODZIANKE zrobiła. Juz wychodząc z poczty naderwałam paczunie a tam.... cudeńka same

no cudeńka..papiery,Rub-Onsy,literki,guziory i ribbony mniammm mniammm poprostu Ewunia nie wytrzymała mojego ciągłego narzekania na brak rzeczy do scrapków i sie zlitowała ;) MERCY kochana MERCY

Już mnie łapki swędzą do naruszenia tych paczuszek... ale narazie Scrapek Digi z winowajczynią moich dzisiejszych palpitacji - Ewcią


scrapek ma juz troszku i pochodzi z archiwum prac nigdy nie publikowanych. Poczyniony był wieki temu dlatego nie pamiętam z czyjich dodatków korzystałam ( napewno: EllieLash,monika69,Brisemarine - jak ktoś coś rozpozna bardzo prosze o uświadomienie mnie w komentarzach co do kogo należy )

i coś co dziś zgapiłam na fei-fei's stuff zowie się Love Lives rev.2 niby to było zrobione do digi ale mnie się tak bardzo podobało że zrobiłam Realka z pewną panienką z Belfastu.


i to tyle.. a teraz przytule guziczorki i pomknę w kraine snu.. auuuu auuuuu



2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Tralala niespodzianka haha... A kto pozwolil moje foty ludziom pokazywac nono!!! Sophka za to pikna jak panienka z okienka!
No i niema zaco ;) hihi

Anonimowy pisze...

Przez te śliczne prezenty od Ewy to ja na Twoim miejscu bałabym się zamknąć oczy choć na chwilę ;))
Wiem gdzie mieszkasz i mam Twoje psiki po swojej stronie ;)

Normalnie zazdroszczę takiej niespodzianki :)) cuuuudo...