czwartek, 2 października 2008

Różności

Najsam wpierw prezent jaki wczoraj dostałam... od Drychy - Mercy kochana, mercy DRYANIOŁEK
Poniewaz ja ostatnio niemoge narzekac na brak weny to sobie siedze wieczorami cichutko i dłubie rózene róznosci a potem pakuje w koperty stempluje .. i wysyłam w świat. Mam nadzieje ze ta moja dłubanina komuś sprawi choc odrobine radosci. Pokazuje co udało mi sie stworzyć ostatnimi dniami bo obdarowane juz dały cynk że przesyłka jest u nich. Prosze barodz oto małe co nieco craftowe.. chyba uzytkowe przedmioty.. takie bynajmniej miały byc w załozeniu ta zawieszka jeszcze jest bez właściciela wiec jak jest ktoś chętny .....

Dla Oriki (niewiem czy dotarło ale trudno wstawiam )

dla KAroliny ( za stworzenie bloga na potrzeby mojego Candy ) tak na dobry poczatek mały gift ;D

Dla Drychy na Urodziny - mrocznie miało być , klimatycznie.. juz bardziej mnie sie nie udało ;D

Dla Jaszmurki kochanej ...

Jest jeszcze jeden prezent ale .. no własnie taka jedna pojechała na 14 dzionków do Szczecina.. i niewiem czy wstawiac foto czy nie ???

Dziękując za uwagę .. życzę dobrej nocki..

a i jeszcze dwa cytaty.. no mam w opisie na gg bo padłam dziś ze smiechu od nich

..bo radośniej jest maluchom, gdy se włożą patyk w ucho.. made in Cukier ( mój best Friend )

"muminki cie śledzą, zabiją i zjedzą, mumiiinkiiiiiiiiiii!" od Drychy... łzy pociekły ze śmiechu


dobła ENDDDDDDDDDDDDDDD

19 komentarzy:

Anonimowy pisze...

z chęcią przygarnę zawieszkę ;P

JAK ZWYKLE CUDOWNOŚCI POKAZUJESZ!!!
ZACZYNAM MIEĆ KOMPLEKSY!!!

bo ja ostatnio weny nie mam:(

Anonimowy pisze...

Ja tam chętna jestem na Costusiowe cudowności :D Ostatnio chłodno więc od Twojej pracki ciepełko będzie biło...:D

Anonimowy pisze...

Dostałam Twój gift :)))))) Serdzecznie dziękuję. Sprawił mi naprawdę wielką radość. Dzięki!!!! Wielki cmooookkkkk :)

Anonimowy pisze...

pięknie ci idzie to craftowanie, pięknie!!!!!! a opis Drychy..szacun wielki :)))

Anonimowy pisze...

Piękne te Twoje prezenciki :-) Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

n ana na na na

tralalal uguguug afafaffaa

:P

mojaaa mojaaaa mojjaaa sówkowa notesikowa radość :D

dziękuję Ci kochana! tyle radości a tylko 3 kalorie :D aahgagagag

lowe!!!

noro Ty ciemna Ty :P

Anonimowy pisze...

Kochana, cos przyszło do mnie :D Ale na odległość ni huhu, nie zobaczę :(
Musze czekac :((((((( bu :(((((

Anonimowy pisze...

te muminki mnie rozwaliły :D ale piękne prezenty dziewczyny dostaną.. a ten bez właścicielki to ja z chęcia przygarnę :D

Anonimowy pisze...

Tak sobie poprzeglądałam twojego bloga i stwierdzam, że jesteś czarodziejką! Piękne rzeczy wyczarowujesz! Zazdroszczę techniki, wiedzy i umiejętności.

Anonimowy pisze...

ja chętna jak nic mogę przygarnąć zawieszkę:)))
miejsce się NA PEWNO! znajdzie więc możesz spokojnie wysyłać;D












boskie notesy:*

Anonimowy pisze...

hahah wiadomo, że opis z muminkami jest PRO ;)

"na urodziny" jasne babolu ty, za anioła cycatego, a nie ;p


dobra, może być na urodziny, lepiej brzmi ;p

Anonimowy pisze...

Costa, wielka jesteś - taką piekność dzisiaj miałam w skrzynce:***** Mocne uściski dla Ciebie Kochana Czarodziejko Jedna :)

Anonimowy pisze...

tez uwielbiam robić takie drobiazgi i wysyłać je w świat ... to cudownie, kiedy ktoś otwierając paczkę uśmiecha się sam do siebie ... dziękując i choć ty tego nie widzisz wiesz, że warto było czekać na tę chwilę ...

"małe coś" bardzo fajne pod każdym względem ...

Anonimowy pisze...

No rzeczywiście wenę masz i pracowita z Ciebie kobieta :) Bardzo fajnie ci te zawieszki wychodzą z notesikami, zwłaszcza ten domek to fajny pomysł.

Anonimowy pisze...

Hahaha, Costa, co ty się pytasz kto chce - wszyscy chcą :D Zazdroszczę Ci weny - ,nie ostatnio nieco opuściła. Ale jadę sobie na tydzień na wymianę, to jak wrócę, to może mi wena przyjdzie :D A przynajmniej mam taką nadzieję. A może ty mi podrzucisz trochę twojej weny? Wiesz, chętnie przygarnę :D

Anonimowy pisze...

Dobra duszyczka z Ciebie :) mało tego, że przyjemność z robienia masz, to jeszcze innym dużo radości sprawiasz!! czyli klasyczny wash&go :D

Anonimowy pisze...

Jaszmurkowy notes pokochałam jeszce na forum ;)) super że masz wene ale zmuszasz moje leniwe łapy do pracy !!!
a zawieszka piekna jest ;)
swoja droga niedługo gwiazdka moze chomikuj na razie te wytwory bo nie wiadomo czy przed swietami tez taką wene bedziesz miała;))

Anonimowy pisze...

No pięęęknie, nie ma to jak koleżanki po fachu w kompleksy wpędzać :P Cudowne notesy, a zawieszki mi się szczególnie podobają, jako ze uwielbiam wszelakie notesy w tej formie (tylko dzięki nim nie zapominam, co mam jeszcze zrobić) :D
A ja znam inną wersję muminkową:
Muminki się cieszą, że ciebie powieszą, muminkiiiii ! Za ręce i szyję i już nie żyjesz, mumiinkiii !
Pozdrawiam :*

Anonimowy pisze...

nonono, kochana!! ale weź Ty trochę tej weny oddaj, co??? Hurtem chyba skomentuje, bo w zasadzie co się mam powtarzać... ;)

cuda, cudeńka!!! a zawieszki z długopisem... zapisuję w głowie i ostrzegam lojalnie, że zgapię :*