czwartek, 16 października 2008

taki scrap 20/20 + bonusik

No i wyjdzie na to , ze mam tylko dwa zdjecia buahahahah ale niech tam i tak wychodzi ;D Moje ulubione ostatnio foto zrobione przez kochającego mnie najbardziej na świecie fotografa - Pana Męza oczywiście ... no taki sobie poczyniłam scrapik 20*20 ja nie umiem robić scrapow no nic a nic nie umiem ( chyba ze Filemon mnie za łape trzymie ) a to Bonusik - deserek mniammm mniammmm od CWASI kochanej

Juz dzis rano się mnie Joanna pytała czy ja czasem do skrzynki zagladam... no zagladam ( mam taki tik nerwowy jak wchodze na klatkę to robie myk do krzynki ) CWASIU Twoja niespodziewajka jest mega kika odlotowa... kurczaczki i dałaś mni koncowke papieru, ktory mi sie tak straszliwie podobał... lowwe

i dostałam piękną kartke i malutką bardzo kolorowa sówke... jestem prze szczęśliwa ;D Dziękuje Ci bardzo bardzo młła młłła

13 komentarzy:

Anonimowy pisze...

nie zupełnie nie umiesz robić scrapów! przecież to widać! nic do siebie nie pasuje! taaaaa jasne tylko że on jest BOSKI!!!

a na dole widzę prezencik od Cwasi:)
SOWYYYYY ;P

Anonimowy pisze...

ależ Ty szybka jesteś.... ;D

Anonimowy pisze...

Scrap śliczny a niespodziewajka powalająca.

Anonimowy pisze...

No wcale się nie dziwię, że to właśnie zdjęcie oscrapowałaś :))) ŚLICZNIE na nim wygladasz i dzięki temu Twój scrap jest świetny:*
A sowa z "dodatkami" jest kochana :)

Anonimowy pisze...

no jakoś nie widzę, żebyś nie umiała tych scrapków robić..ale chorym należy przytakiwać ponoć ;P a tak na prawdę - fajny scrapek z przebojowym zdjęciem :) nie marudź babo!

Anonimowy pisze...

Oj, co ty Costa taka niedowartościowana jesteś? Nie czytasz naszych komentarzy???
Scrap bardzo fajny, ładnie pomaziany i w optymistycznych kolorkach. A zdjęcie rzeczywiście ładne :)

Anonimowy pisze...

Ach, oscrapowałas to zdjęcie, które mnie tak urzekło :)
Świetnie to wyszło i rozwalił mnie ten napisik wokół: Costa lubi... :)

Aaaa, do mnie zawitała druga sówka od Cwasi, siotsra Twojej :)
Jakie one są słodkie! :]

Anonimowy pisze...

No widzę jak nie umiesz! Super scrap z super zdjęciem, a Ty jeszcze marudzisz!
I jak miałam nie pytać czy zaglądasz do skrzynki? W zeszły czwartek wysłałam priorytetem...myślałam, że już przepadało...nic tam w środku szczególnego, ale troszeńkę by było szkoda. Cieszę się, że dotarło i mam nadzieję, że co nieco się przyda :)

Anonimowy pisze...

No pikna scrap jest superowski ;P I ile Ty masz szczęścia że dostajesz takie prezenty!! Zazdroszczę ;P

Anonimowy pisze...

że niby skrapów nie umiesz robić hahaha dobre. Miły , wesoły początek dnia! Skrap jest śliczny i już!

Anonimowy pisze...

Super zdjęcie i piękny scrap :) Właśnie walczę z tym samym zestawem papierów ;)

I zdrowa bądź, nie dawaj się jesiennym wirusom :)

Anonimowy pisze...

scraponarzekaczk!! bo zdjęć za mało, bo scrapów nie umiem robić, bo ciemnica w mieszkaniu!!! Costa, ty kokietko :D

świetne Zdjęcie super zescrapowane!

ps. a ja jestem też ryba:D

Anonimowy pisze...

ależ on jest kapitalny... piękne kolory...
a jakie foto... mrrrrrr