czwartek, 23 października 2008

Chinese Democracy

Nagrywanie Chinese Democracy" Guns'n'Roses rozpoczęli w 1994 roku, więc jest to chyba najdłużej powstający album w historii muzyki. Jak dotąd na produkcję płyty wydano 13 milionów dolarów. Jesli wierzyć plotkom, to premiera płyty będzie miała miejsce jeszcze w tym roku.Mam nadzieje ze bedzie to 24.11.2008 ;D
W Poniedziałek 27.10.2008 moja kochana ESKA ROCK

Czekam na tą płyte juz tak długo , ze dzis słyszac informacje o premierze nie mogłam sobie odmówić przyjemności zamieszczenia informacji na moim blogu. Wiem, ze wiele z osób mnie odwiedzajacych niema nawet blado rózowego pojecia o tym zespole... ale ten zespól to całe moje życie.. młodość.. wszystko co najpiekniejsze mnie w zyciu spotkało podszyte było muzyką tego zespołu.... 24.11.2001 roku w dniu ślubu towarzyszyła mi ich piosenka NOVEMBER RAIN

Bardzo osobiste to było wynurzenie ;D
Do dnia premiery płyty niema u mnie innej muzyki niz Guns N' Roses.. no niema !!!

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

:)
fajnie mieć coś takiego, coś co towarzyszy wspomnieniom, jakoś tak zakotwicza w rzeczywistości

Anonimowy pisze...

Ach cioteczko pamietam ta impreze ojjoj i te plakaty na scianach ;D

Anonimowy pisze...

Wprawdzie nie jestem ich fanką (od lat wierna jestem The Cure i Depeche Mode) ale wątpię czy są osoby, które nie mają pojęcia kim jest Axl i spółka. Bądź co bądź mieli swoje naprawdę dobre czasy ;)

Anonimowy pisze...

November rain wymiata:))



;****

Ps. hahahahaha ładne rzeczy na Twoim blogu;D nie zgadniesz jakie mi się literki do wpisania kodu wyświetliły;D;D;D

Anonimowy pisze...

A ja wiem o kim mowa, bo kiedys namiętnie słuchałam GNR :)

kiss kiss za tego posta, musze do nich wrócic :)

Anonimowy pisze...

ehh niemożna od tak zmieniać sobie bezkarnie radia... posłuchałam sie chłopaków z forum o GNR i wylądowałam na stacji ANTYRADIO no większych oszustów to chyba ziemia nie nosi.. dlatego na kolanach już w poniedziałek wracam do mojej ukochanej radiostacji ESKI ROCK u Wojewódzkiego i Figurskiego w porannym WF'ie bedzie premiera... boshheee pierwszy raz w życiu chce żeby już był poniedziałek ;D
Dzięki dziewczyny za komnetarze.. widać po nich co komu w duszy gra... loffe ja Was za nie bardzooooo
Agnieszko - ano ano.. ja mam taką dusze muzykalną..zawsze jakaś piosenka mi sie z czymś kojarzy
Sophie - Ewunia Ty mnie znasz jak siebie samą.. oj plakaty były cudnee ;D zamawiam sobie nowe ciekawe co Aruś powie ?
Charlotte - ja też lubie The Cure i DM ( na koncert sie wybieram oczywiście )
Agatka - siostro kochana... wiedziałam.. a literki ? hmy niewiem
Barbarella - no ja wiedziałam podświadomie dlaczego mnie tak do Ciebie ciągnie ;D

Anonimowy pisze...

Tym razem tylko z doskoku :)
Zapraszam do wzięcia zabawy w łańcuszek książkowy :D
Szczegóły na moim blogu :)

Anonimowy pisze...

GNR to jest to!!!
miałam nawet koszulkę z własnoręcznie wyszytym logo zespołu :)))
nowłaśnie, ale gdzie ona teraz jest??
pozdrawiam wierną fankę :))