poniedziałek, 20 października 2008

Komplecik urodzinowy dla B.

Rameczka na foto małej panienki co na imię ma Hania. Jak widac na załaczonym obrazku foto bedzie oprawione kształtem puzzla.. co ja sie nawycinałam to moje... ale warto było ;D tył... moze nie powinnam go pokazywac ale co mnie tam szkodzi... nawet wiazadło jest !

Notesik na sławne powiedzonka .... oczywiście Pana Meza ;D


karteluszka z zyczeniami ;D


Ten komplet powstał... hohohohoh znaczy jakis czas temu. Dotarł wkońcu w odpowiednie łapki wiec odwazyłam sie go zaprezentować.

BONUS :

Mój pies, który niemoze juz mnie słuchać... a raczej mojego "śpiewu" Bo coś mnie ostatnio nosi . Mimo choroby jestem happy..

End... jeszcze tylko 4 dni i weekend !!!!

19 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Rameczka estra. To miejsce w kształcie puzzla bardzo fajne. Notesik i kartka też fajne.

Anonimowy pisze...

oj tego ptaszora z rameczki bardzooo pragnę mieć:) i ten puzeel xD

czyżby to Dudi miał cię dosyć? hihih ;P

jak zwykle każda twoja praca jest śliczna i idealna!!:)

całusy;*

Anonimowy pisze...

to mi się zebrało na komentarze ;p

bidna kobieto, się nawycinałaś. a może nie biedna, tylko zdolna, co? ;D

w sumie to nawet nie wiem, co najfajniejsze... chyba kartka ;}

no i zastanawiam się, czego słucha Twój pies xD też DM etc? xD pewnie musi, co? ;p

Anonimowy pisze...

e no szacun :D
się napracowałas :)
piekniasty komplecik a pies BOSKI hahaha

Anonimowy pisze...

Świetna ramka i okienko w kształcie puzla pomysłowe bardzo, i ten ptaszek na ramce cudny, gdzie można takie cudo dostać? Domyślam się , ze to stempel jakiś jest? Pozdrawiam ! Hasior

www.domhasiora.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Rameczka - rewelacyjna jest!!!!
Super pomysł!!

Anonimowy pisze...

A czemu ty tak psine stresujesz cio? ;)
A rameczka z puzlem pierwsza klasa!!!

Anonimowy pisze...

Nie no... zatkało mnie!! Ty tak sama? Znaczy się tego puzzla?? Przecież tego się nie da tak po prostu... rewelacja !!! Strasznie mi się podoba :)

Anonimowy pisze...

Komplecik słodki, zwłaszcza notes, ale pies powalający :)

Anonimowy pisze...

ramka wyszła Ci bosko! juz sie zastanawiałam czy Ci Gizmus nie wycięła :P

Anonimowy pisze...

Karteluszki śliczne :)))
Komplecik piekny ;)))
Ale Twój kochany pies jest boski:*

Anonimowy pisze...

ramka genialna!!!
głaski dla psiurka :*

Anonimowy pisze...

Noooo kochana... się nawycinałaś o_O

a ten kto ramkę dostanie też się będzie musiał męczyć z wycinaniem czy jest schowek specjalny? ahahaha

:D

A psina... rozwaliła mnie na łopatki! ahahahaha

Anonimowy pisze...

No Jaszka kurde schowek zamykany ;D

Anonimowy pisze...

Tyyy wiosko! Wiem co chciałam napisać a caaały czas zapominałam (na swoje nieszczęście ahahaha )

weśśś Ty kochana coś zrób i ustaw "szuflowanie" kawałków czy jak... bo jak jeszcze raz do Ciebie wejdę i usłyszę enjoy the silent... to chyba wybuchnę! ahahaha
no już chyba nie lubię tego kawałka :p ahahahhaa

pliiiis :D włażę Ci z buciorami ale miej litość ahahhaha :*:*:*

Anonimowy pisze...

ramka puzlowa kapitalna
fajnie połączone z deseniem papieru pieczątki

Anonimowy pisze...

HA!!!! WSZYSTKO MOJE :)))

ZAZDROŚĆIĆ !! ;)))))))

Anonimowy pisze...

Świetna ramka, ten wycięty element rządzi, warto było się namęczyć, bo efekt jest rewelacyjny! :)
Karteluszki bardzo urokliwe i ten powiedzownik też fajny :))

Anonimowy pisze...

warto było się pomęczyć ... efekt zaskakujący niezwykle pozytywnie ...