wtorek, 30 września 2008

Castel

Tak tak razu pewnego coś mnie podkusilo i zgłosiłam sie na forum do konkursu.Trzeba było ozdobić piekna baze wykonaną przez GIZMO no zrobiłam swoja wersje Castela- ale jakoś tak mi sie wydaje mało atrakcyjny na tle innych zgłoszonych do konkursu..









i to tez ON

No to tak na szybko po ciemaku foty zrobione... Fotek lepszych niestety nie będzie. Ocieplaja mi blok z jednej i drugiej strony okna zasłaniaja paczki ze steropianem.. ciemno niczym w norze jest..
Fine ;D

24 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ach to to cos bylo w c... d... ;))
Ja mysle, ze wygrana Twoja!!!

Anonimowy pisze...

Moim zdaniem jest Doskonały! Zapewne taki jaki powstał w twojej głowie kiedy zaczynałaś go robić?
Przyznam że te bazy Gizmo to bardzo kusząca sprawa a zarazem pomocna. Chyba się zaopatrzę w kilka?
Costa Fantastyczne poczynania robisz w scrapowych pracach! Oby tak dalej!
Pudełko powiadasz hmmm;) Miło mi i obiecuję coś pomyślę!

Anonimowy pisze...

Oż MArsza kochana moja... nanana Dziękuje Ci ;*

Sophie tak tak w c.. d ale jakoś sie udało sprawe rozwiązać w niedziele..

Anonimowy pisze...

Marszo nie doskonały on jest brzydki, okropny, jakiś nie takiś ( ja nos mi się wydłuża ;P )

on dla mnie jest najlepszy bez dwóch zdań!

;*

Anonimowy pisze...

adeluchna tii wariatko kochana ;D

Anonimowy pisze...

Hmmm... No wiesz, w zasadzi, to nie jest tak źle. Prawdopodobnie będziesz najgorsza, ale nie przejmuj się, liczy się dobra zabawa, itp.





...




Hm, uwierzyłaś? Bo ja sama sobie nie uwierzyłam, hahaha!!!
Costa, toż to cudo jest! W takim zamku to ja bym sobie chętnie zamieszkała :)

Anonimowy pisze...

wow, no piekny ten zamek, Gizmo robi cuda brutto a spod Twoich paluchow wychodza cudenka netto :D
powaznie to przebieglam przez wiekszosc Twojego bloga i prace masz bombowe, a stronka z Panem z lukiem jest REWELACYJNA, nie doczytalam czy ktos odgadl czego wtedy sluchalas...
pozdrawiam
monikouette

Anonimowy pisze...

Nie widziałam jeszcze wszystkich zgłoszonych prac, ale twój zameczek bardzo mi sie podoba, ma fajną kolorystykę i kompozycję stron, zwłaszcza tam gdzie więcej na stronce zdjęć niż jedno. A egipskie ciemności twego mieszkania (czy też piwnicy jak wolisz ;) tylko klimaciku dodają zdjęciom :)

Anonimowy pisze...

Bboooski! Inne dziewczyny jury bedzie mialo zagwostke. Zdecydowanie twoj zamek bedzie kandydatem do zwyciestwa

Anonimowy pisze...

oj jak on mi się bardzo podobuje :)) hihihihihi...
coś czuję, że wygrana Twoja :D

Anonimowy pisze...

idę głosować!

Anonimowy pisze...

Ciebie tez chyba trzepnę po tyłku, marudo!
Cudowny jest Twój castle i ten zegar wkomponowany i cała reszta szczegółów - świetna robota!

Z resztą podziwiałam już w krakowie Twoje zdolności na własne oczęta, więc wiem co mówię :*

Anonimowy pisze...

Dziękuje Kochane Babolkii bardzo dziękuje

Agatko - dziękuje kochana ;*
Nowalinka - loweee, jesteś pozytywną energia w czystej postaci ;*

Ten zamek to prezent dla siostry dziś pokazałam go mojemu szwagrowi i powiedział: boże jaki on śliczny ale sie bedzie cieszyła.. i wiecie co to największa nagroda będzie.. uśmiech mojej siostry.. mam nadzieje ze wyzdrowieje i wszystko będzie o.k ehhh

Anonimowy pisze...

Piękny zameczek,juz kolejny oglądam,a kazdy jest inny i naprawdę śliczny:)

Anonimowy pisze...

o łał... maszkaro

o_O

ależ pojechałaś! Żeby te zdjęcia jeszcze takie ciemne jak dupsko słonia nie były... to w ogóle byłby orgazm! Zanieś Filemonowi żeby Ci obfociła zamczysko!!!

Czad!

:*

Anonimowy pisze...

jest śliczny...zresztą to w inny sposób wyraziłam.... HAHAHA
maszkaro dałąś z tym zameczkiem po prostu

Anonimowy pisze...

To WAm maszkara teraz chlapnie że fotek innych niebędzie.. ja tyz mam super aparat i foty fajne w świetle trzaskam jeno ja mam bloga klimatycznego - piwnicznego i mnie siem foty komponuja buahahahaha Jasz małpo rosochata buahahaahahha
Nela - no wyraziłaś... dziękuje ;*

Anonimowy pisze...

Spadaj na drzewo :p się nie znasz ahahahaha

więcej nie komentuję 8)

:P

Trolu garbaty 8)

Anonimowy pisze...

No coś Ty Costa!!! Jest świetny!!!

Anonimowy pisze...

Costa... Ty małpo ryża...

poryczałam się normalnie!!!

o_O

dziękuję... mam mam!@@@

a odnośnie tego nieszczęsnego ochraniacza... no to dupa blada! wyjaśnienie u mnie w komentarzach :*
Wstyd na całej linii@ Czemu się nie upomniałaś? :> :P

dziękuję jeszcze raz! jest przepiękny :D

Anonimowy pisze...

Super!!!! Bardzo mi się podoba. Dziękuję za niespodziewankę!!! Kochana jesteś. Uśmiech nie schodzi mi z twarzy, ciągle się patrzę w ten cudowny notesik. Ogromny buziollll. Cmooookkkkk!!

Pozdrawiam!!!

Anonimowy pisze...

No położyłaś mnie Jaszka tym trolem garbatym na łopatki ;D
leżę i siiiikam hihihihihi....

Anonimowy pisze...

Skibi 8)
ahahahaha

no tak... z Costy to nic tylko sikać po nocach :D

ahahahaha

:*

Anonimowy pisze...

Costa - zamek w klimatycznej oprawie piwnicznej:D wygląda jakby był ze złota!

Ale ty mi na kokietującą królewnę to nie wyglądałaś ;) że niby nie taki, i na tle innych nienajlepszy... oj wstyd!!