niedziela, 26 października 2008

Martulkowy album na jesienne dni

Dzisiejszy dzień byłby kompletną katastrofą gdyby nie ten album. Zrobiony dla mojej najlepsiejszej psiapsiółki ( no są dwie -> Ewunia ) Marta ostatnio nabyła droga kupna aparat.. a jak już kupiła to i fotek narobiła całkiem sporo.. trzeba było gdzieś je upchnąć. Nie wszystkie oczywiście tylko te wybrane.. tak żeby zawsze mieć przy sobie zdjecia przyjaciółek.. tak na wszelki niewypadek złego humoru na przykład. Zabierałam sie za album już od środy. Tak pierwsze strony powstały na środowym spotkaniu w dziupli u Filki ( świadków mam na to ;D ) reszta dziś. Co prawda motywacja dzisiejsza znowu była mocno stresująca ( Mąż miał wypadek - ale na całe szczęście nic mu nie jest.. będzie zdrów ) .No chyba starczy tej pisaniny tytułem wstępu.. proszę bardzo o to albumik ;D tak tak zapakowany bedzie w puszke... zamyka sie świetnie wiec można go wsadzić do torebki i tachać ze sobą gdzie się tylko chce ..
tu niestety fotka nie odda warstw.. no trudno

ramka emobosingowana...
te czarne kropeczki to sa dziurki wykonane fiskarsem.. na czarnym tle wyszły całkiem sympatycznie
Moja kochana Martunia..
z synkiem
z bliżniaczkami i przyjaciółka Iwonką

Sophie córka naszej wspólnej przyjaciółki
Martunia ten album ma jeszcze dwie strony , których niemogę pokazac na blogu obejrzysz je sobie w domku spokojnie... KOCHAM CIĘ WARIATKO !!!

24 komentarze:

Anonimowy pisze...

super albumik:) i tak puszkaaa ;D

;*

Anonimowy pisze...

Kochanie idź się uczyć.. jutro sprawdzian a Ty co siedzisz u mnie na blogu... buziolll

Anonimowy pisze...

bo zasługujesz na to by u ciebie siedzieć godzinami !!!

:*:*:*:*

Anonimowy pisze...

Ojj, Costa, ale ty to zdolna jesteś. Nie lubię zielonego, i za pomarańczowym też nie przepadam, ale u ciebie te kolory jakoś tak... ładnieją :) Przekonałaś mnie do nich :)

Anonimowy pisze...

Puszkowy album piękny :)))
A przyjaciółka należy do bardzo fotogenicznych osóbek ;)

I zdrówka dla męża:*

Anonimowy pisze...

świetny album! pomysł z puszką oczywiście praktyczny jak nie wiem co! a kolorki jesienne okrutnie lubię:)

Anonimowy pisze...

Świetny album. Ja też myślę o tym by zrobić dla moich psiapsiółek ale jakoś zabrać się za niego nie umię ;(

Anonimowy pisze...

to ogromna przyjemność być obdarowywanym i szczęście mieć kogo obdarowywać!

piękny jesienny album a dzięki puszce - niezniszczalny :D

Anonimowy pisze...

oj albumik pierwsza klasa - nic tylko zazdrościć obdarowanej :)

Anonimowy pisze...

Super albumik!

Anonimowy pisze...

Świetny! I pomysł z puszką, i kolory i cała kompozycja. Cieplutki jest, taki serdeczny, Marta na pewno będzie zachwycona.
I jeszcze raz zdrówka dla męża :*

Anonimowy pisze...

Świetny przeganiacz chmur :D
To przyjaciółka chyba będzie każdorazowo się wzruszać- jak będzie macać go w torebce :D

Anonimowy pisze...

Ulala ... super :) Pomarancze jesienne :) Podoba sie :)

Anonimowy pisze...

piękny albumik, pomysł rewelacja i dopiero tutaj się dopatrzyłam że jest do niego puszka a to już w ogóle BOMBA !!!

Anonimowy pisze...

Uaaaa! Bombaaaa! Album zapuszkowany przepięknie :)

No i zdrówka dla Połówka - niech szybko wraca do zdrowia.

Anonimowy pisze...

Bardzo fajny ten albumik - kolorki jesienne i zdjęcia w nietypowych kształtach. A pomysł z puszkowaniem albumu też mi się podoba.

Anonimowy pisze...

Kurka wodna ciotka skad ty taka puszke wytrzasnelas?
Skad takie cudne pomysly na albumik?
A cos mnie te dwie ostatnie strony zaciekawily???
Buziale ciociu klociu
nono...

Anonimowy pisze...

No dokladnie albumik prześliczny a tym bardziej, że dla mnie aaaaaaaa.
Doczekać się już nie mogę kiedy go ujrzę na oczy i pomacam sobie hehe.
No i oczywiście babska ciekawość nie daje mi spokoju co tam jest na tych dwóch stronach jeszcze. Ale znając moją Sylkę to znowu przyprawi mnie o łzy :) oczywiście ze wzruszenia i szczęścia. Kocham Cię Sylka. :)

Anonimowy pisze...

świetny albumik.. mimo, że w jesiennych kolorach - udało ci się osiągnąć efekt ciepła i radości, jakie z niego biją... po prostu SUPER

Anonimowy pisze...

cudny taki albumik i w dodatku jak fajnie opakowany!!
super wykonanie!! a jakie kolorki!!
pychotka

Anonimowy pisze...

Ciapuśny albumik tylko pozazdrościć :))

Anonimowy pisze...

costka...on jest piękny....przesliczny... ale ja już wiem , ze jak wkłądasz serducho w coś to musi być nieziemskie

lowe cię
;*;*;*;*

Anonimowy pisze...

jaki jesienny !!!! śliczny!

Anonimowy pisze...

bomba bomba!!!!!!!!