niedziela, 5 października 2008

DOGS rulezzz ;D

DOGS RULEZZZZZZZZZ ;D
Był juz album koci więc musi być i psi. Tak się jakoś dziwnie składa, ze te albumy moich zwierzaków robia sie prawie same. Niewiadomo kiedy, niewiadomo jak.. hihi chyba to dobrze. Bazą dla tego albumu była ksiązeczka dla dzieci kupiona w jednym z marketów i powiem teraz : NEVER EVER !!!! Albo ja niemam oka albo to osłabienie spowodowane chorobą ( nie to żebym nie miała teraz 38,5 stopnia, chrychała i prychała) ale bazy stanowczo za grube nie dały sie bindować.. nawet nadzianie na kółko nie pomogło.. ostateczne rozwiązanie to połączenie wstążką.. może mało efektowne ale.. no czymś musiałam.

Było zbiorowe foto.. czas na występy solo ...


Te strony ponizej powstały na Krakowskim spotkaniu..


moje ukochane foto.....prześwietlone na maxa ale.. kurde doskonałe ( made in Mąz )
Te ponownie w domowym zaciszu


Tu moje paszczury z rodziną Dudiego ( mama ALPI i siostra Enisia ) Psiki mojej psiapsiółki Skibi


a tą strone chyba lubie najbardziej.. Fotki wykonała Młła rok i dwa lata temu... nareszcie się doczekały oprawy. Dla tych , którzy sie dziwią ze u mnie tyle o zwierzakach powiem jedno PIES to najlepszy towarzysz człowieka ( moja kota- psota troche psowata jest wiec sie łapie ) Moje psy to moja pasja tak samo jak scrapbooking.. a połączenie tych dwóch światów to poprostu REWELACJA ;D

28 komentarzy:

Anonimowy pisze...

REWELACJA!!! Przeglądałam każdą stronkę albumu parokrotnie i jestem pełna podziwu, pięknie wszystko skomponowałaś:)))
A na temat człowieka i jego największego przyjaciela-psa to mogę napisać, że to święta racja!!!
Buziolki dla Ciebie:***

Anonimowy pisze...

....zakochałam sie TAK zakochałam.... jeś ŚWIETNY !!!!!! ciepły, zabawny, z mnóstwem cuuuudnych psich dodatków, każdy detal mnie zachwyca...wielkie BRAVA !!!!

Anonimowy pisze...

przynieś go kiedyś w środę na spotkanie, to go sobie zmacam na żywo :>

Anonimowy pisze...

łech noo:( rozbrajają mnie te twoje pyśki białe ;)) sliczny albumik wyszedł :))

Anonimowy pisze...

kapitalny jest, cholera Ty babolcu idziesz do przodu jak burza... :*

Anonimowy pisze...

Nareszcie! Już nie mogłam się doczekać na ten album z twoim kochanym pieskiem, który tak pracowicie scrapowałaś w Krakowie. Świetny jest - kolorki, dodatki i zdjęcia!!!

Anonimowy pisze...

ja pierwsza widziałam jak sie to tworzy,,, jak ktos pracował na zlocie w Krakowie to takie są efekty ;-))))

Anonimowy pisze...

Świetny! Super zdjęcia, kolory, smakowite detaliki ... wyszedł taki ciepluchny.

Anonimowy pisze...

Och, Ty płodna (skrapowo ;P) kobieto!
Siedzę i się ślinię normalnie :)
Cudności wyczarowujesz z tego papieru!
Piszę tu hurtowo, bo pod każdym postem by było pewni coś w stulu "ojaaaaaa, jakie fajooweeeee!!!" :)

Ściskam i lecę dalej przeglądać zaległości ;*

Aaaa.. psiaki są boskie :D Uśmiech mi z pysiola nie schodzi :)

Anonimowy pisze...

Ach ta Polska zlota jesien... i biale psinki w tle hihi
;D

Anonimowy pisze...

ja tez pracowałam w Krakowie ale buzia ehehe
piekny albumik wyszedł.
zdjęcia w liściach wymiatają i TWOJE FOTO :*
zdrówka kochana :*

Anonimowy pisze...

Noooo albumik pierwyj sort 8)

Pojechałaś konkret! Foty psiaków pierwsza klasa! Gęby mają roześmiane od ucha do ucha :D

Bomba!

Kuruj się małpo :*:*:*

Anonimowy pisze...

widzę ,że wena nie opuszcza i TY nie odpuszczasz...zazdroszcze takiej ilości cudowności...a psinka cuuuuuuuuuuuuuudooooooooooownnnnnnnnnna...

Anonimowy pisze...

Wow, this is a great project! Greetings from Belgium, Annelies

Anonimowy pisze...

Hi!

Love this album of your dog, he/she is so sweet!!

Kind regards,

Renata from the Netherlands

Anonimowy pisze...

normalnie RZĄDZISZ kobieto!
cudeńko!!!
czemu ja tak nie potrafie, chlip, chlip

Anonimowy pisze...

Świetny jest! Te Twoje zwierzątkowe albumy są rewelacyjne, tyle w nich uczucia, radości i fajnie pasujących dodatków :)

Anonimowy pisze...

Piekny albumik!Wyszedl swietnie,mimo nieoczekiwanych trudnosci ;-)I zdjecia psowe takie cudne!!
Lacze sie myslami w chorobie;przechodze to samo:(

Anonimowy pisze...

cudny jest, ale więcej nie napiszę, bo muszę Jeremiśka ratować - coś zeżarł z podłogi i się krztusi ;P

papa :*

Anonimowy pisze...

Ujmę to tak: te Twoje Psiaki to nawet nie wiedzą jak się mają dobrze! Nie dość tego, że mają tak utalentowaną Panią, to jeszcze taki obłędny albumik zrobiła z nimi w roli głównej!

Anonimowy pisze...

Costeczko ten album jest cuuuudowny!!!
:*
no i tyle masz tych stempli, papierów i psich dodatków:D...

Anonimowy pisze...

no no piękny jest... a psiowe stemple i dodatki wymiatają ... super

Anonimowy pisze...

świetny jest!!!! i szczegoliki mnie powaliły :)

Anonimowy pisze...

BOOOOSKI album!!!!!
piesek cudowny!!!

rewelacja!!!
zdolniacho :*

Anonimowy pisze...

No widać, że kochasz zwierzaki, widać :) A album jest OSIEM!!! Co ja mówię OSIEM do ÓSMEJ!! :)
Te fotki okrąglutkie mnie osiem :) za serce aż łapią!

Anonimowy pisze...

o cholera..to najpiękniejszy psi album jaki widziałam!!!!cudny od pierwszej do ostatniej strony!

Anonimowy pisze...

Dziewczyny Bardzo WAm wszystkim DZiękuje... Wasze komentarze to dla mnie największa nagroda ;D młł for all...

Anonimowy pisze...

ja krótko ... powiem tylko, że całość jest niesamowicie klimatyczna ...