poniedziałek, 13 października 2008

Kartkowy misz-masz

To ze chorowałam to zadna tejemnica buahahah no chyba ogłosiłam to wszem i wobec. No a jak wiadomo, kiedy młła - czyli ja ;D zachorzam letko ( kicham,prycham i zdycham) to sie nudze i tak siedze i dłubie... dłubie.No niewiem jak się to stało ale trzasnełam uuuu jakieś 25 kartek pokaże kilka tylko gdyż alebowiem niektóre sa bardzo do siebie podobne, niektóre fruną do nowych właścicieli.. a inne ...no tajemnica kurdeeee ;D tu czekoladowe tło + złoty emobossing i maziak ( czekoladowe tło to pomysł Cwasi - dziekuje kochanie )

czekoladowe dodatki.. tylko jakoś wyszły jak czarne....




były swiąteczne klimaty... no to teraz ciut inaczej

Ja widać nie są to bardzo wymyślne karteczki, raczej proste w wykonaniu... no ale ja lubie szybko widzieć efekt mojej dłubaniny..

Z gorącymi HOT GRIPEXOWYMI pozdrowieniami dla wszystkich nosicieli zarazków-smarkasków.. no i dla kaszlaków tyż ;*

20 komentarzy:

Anonimowy pisze...

WOW!!! cudaaaa

Anonimowy pisze...

leci do młła hAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Anonimowy pisze...

która leci do młła....miało być ;-)

Anonimowy pisze...

ta z czterema obrazkami mry mry :dribble:

Anonimowy pisze...

Nela zadna bo do mnie lecą z zyczeniami powrotu do zdrowia tak? hehehe
cudniachowe :]

Anonimowy pisze...

Nie nooooooooo
Kartki swiateczne są cudne, aż sie nie mogę doczekać kiedy też swoje nowe świeże stempelki wykorzystam :D
Ale co mnie rozwaliło najbardziej to Enjoy the silence w tle... Kocham ten utwór :))))))))))
Najlepsze jest to, że mam taki dzwonek w komórce i zanim sie zorientowalam, że to na blogu leci, to juz myslałam ze mam halucynacje, bo komóra w stanie spoczynku była :DDD

hahaha, super literki mam do wpisania : LOUCZFU :)

Si ja :)

Anonimowy pisze...

tez chce taką muzyczke na blogu :((
i znowu fajne słowo : EGYFDUT

Anonimowy pisze...

Nie to żebym Ci dalszego chorowania życzyła, ale pożytek z tego i urobek doskonały :)

I widać, że świeta Cię nie zaskoczą!

te brązowe - choinka i gwiazdki... są jak miód - rzepakowy - najlepszy na świecie :D

Anonimowy pisze...

WOW! Ale Ty pracowicie chorujesz! Efekty świetne! Nie potrafię wybrać najlepszej. No i szkoda, że nie wszystkie pokazałaś dokładniej.
Zazdraszczam czeko-kartonu, ja nie mogę takiego upolować :(

Anonimowy pisze...

Po prostu brak słów. Tyle cudności. Też muszę się już zabraćza kartki świąteczne...

Anonimowy pisze...

Costa te kartki są boskie:)!!!

Anonimowy pisze...

Ha, dzięki za pozdrowienia, też smarkam i chrząkam xD
A karteluszki świetne :* Ach, Święta idą ^^

Anonimowy pisze...

Wow cudniaste :) :) Jedną bezczelnie sobie zapisuję ;P To ta z kwiatkami pośrodku i ćwiekami po bokach :D

Anonimowy pisze...

hoł hoł hoł mery krismas, ja tez chce mieć taką cudowną kartkę!!!!

Anonimowy pisze...

ło bożesz Ty mój... ileż Ty w gorączce tego naprodukowałaś! o_O

jak jeszcze raz będę musiała wpisywać tak dłuuuugi , no nieznośnie długi kod... to chyba więcej do Ciebie nie przylazę! ahahaha

Anonimowy pisze...

łaaa widze że koleżanka nie próżnuje na chorobowym :D i juz motywy swiateczne chyba i mi czas ruszyć sznowne 4 litery do pracy....

Anonimowy pisze...

omamo.. to za chwilę święta?! Kurka.. trzeba będzie sprodukować conieco ;) U Ciebie pięknie choinkowo :D Chorzenie Ci służy ;P

Uściski ogromne!

Anonimowy pisze...

na chorobie, tak?! a w łozku leżec to nie łaska...o mamo..tyle dobroci, tyle dobroci ..cudne są , jedna w druga cudne!!!

Anonimowy pisze...

Haha, Costeczko, choróbsko jak widać działa na Ciebie bardzo twórczo :)
W życiu bym nie zmachała tyle cudownych kartek w czasie niedyspozycji zdrowotnej.
Świetne są i niektóre bardzo pomysłowe :)

Anonimowy pisze...

świątecznie tu się zrobiło ... klimatycznie ... uwielbiam takie karteczki - maja w sobie te magię świąt mojego wczesnego dzieciństwa ...