piątek, 21 marca 2008

Wielkanoc

Ajajaja na każdym już chyba blogu,portalu i forum zrobiło się świątecznie i jajecznie. Oczywiście i u mnie jest małe co nieco.Wczoraj wieczorem poczyniłam digi scrapka , którym dziś zapychałam ludziom skrzynki e-mailowe ;) wiem jestem okrutna ale ja tak kocham zapychać krzynki tralalal
No a teraz troszku porządków i wypieków do zrobienia jak będe jutro miała siłe ruszyć rączką i nóżka ( po dzisiejszym myciu okien, sprzątaniu, praniu,prasowaniu i innych nudnych czynno ) to chyba wstawie jakie foto i przepis na ciacho.. a teraz digi scrap oczywiście wielkojajeczny
i coś całkiem jeszcze ciepłego ( niewiem skąd i od kogo mam te wszystkie dodatki ale są naprawde superr )

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Ojojoj to ja czekam na ten przepisik. Bo wiesc niesie ze twoje wypieki sa pyycha :)))