niedziela, 16 marca 2008

Karteluchowo

Niedziela to dzień święty i trzeba go celebrować z należytą powagą. Dlatego ja w takie dni robie tylko to co lubie :) Dziś padło na karteluszkowo. Zbliżają się Święta Wielkanocne więc taki galop karteluchowy był jak najbardziej wskazany.. no i się stało, podziałałam parę sztuk.
oto foto zbiorowe.. wszystkich paskud ;)


Obecni oczywiście pomagierzy: rybo-pies o imieniu GONZO i Kropka-kurka wodna hihih

Jeżeli, któraś karteluszka przypadnie Wam do gustu nie wykluczone , że jak mnie o tym powiadomicie to znajdzie ją potem w swojej skrzynce pocztowej.

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

hm pikne jak zwykle ;))) ja zamawiam ta ze srodka zielona z czerwonym kwiatuszkiem!

Anonimowy pisze...

To ja ładnie proszę o taką pomarańczową :)) Kropka ma ją za plecami ;)
Dziękować, dziękować :-*

Anonimowy pisze...

O nie ! ja też chciałam pomarańczową ! :D Agnieszka mnie ubiegła :(
Pozdrowionka i gratuluję bloga, jest cool !

Anonimowy pisze...

Nooo wszystkie takie śliczniutkie że ciężko byłoby się zdecydować:))