piątek, 14 marca 2008

Scrapki My love

Czemu scrapki My love? Ano pewno dlatego, że kocham babrać się w papierze, kleju, wstążkach i takich innych drobiazgach.. moje scrapki zazwyczaj są z paszczurami. Paszczury - to pieszczotliwe nazwanie wszystkich moich zwierzaków: Westików - Costy & Dudiego, Kocicy - Fadzi oraz królika - Klaudka.
Ja tak kocham tą dłubaninkę , że wczoraj siedziałam do 1-szej w nocy, żeby skończyć swe dzieło :) wyszło jakoś - takoś.

Najsamwpierw Duduś po domowemu: Ptyś,Tołdi,Rubik przedewszystkim DYZiO
teraz Costa zwana także: Costi-posti, Konstancja,Misia-Ptysia,Patatajka ... i pare innych, długo by wymieniać :)
Kocia-Fada; prawdziwa przedstawicielka rasy maine coon - czyli pies w kocim przebraniu. W domku często wołam: kota-psota, Fadulla złota kula, DZIDZIA o dziwo przyłazi za każdym razem.
Ostatni zwierz ale o najdłuższym stażu 7-letni królik Klaudek po domowemu: Klaudiusz,Uchal,ścierściuch.. oczywiście można go wołać i wołać.. nigdy nie przychodzi
a to moja pomagierka.. zawsze siedzi blisko, wszystko wyciąga, depcze i rozrzuca

Brak komentarzy: