środa, 24 września 2008

Urodziny, rocznice.. ważne wydarzenia ;D

Dziś dzień wyjątkowy. Jedna data a dwa mega ważne wydarzenia. Pierwsze to 32 rocznica ślubu moich rodziców.. drugie świeto to 32 urodziny mojego ukochanego Męza.... no boskii dzień

Dla rodziców powstała rameczka i karteczka.. a Szczescia Mojego karteczka, ktora ma swoja 7 minutowa historie ( tyle trwało jej zrobienie po 2,5 godzinach męczarni z czarnym papierem bo chciałam zrobić bardzo rockowa kartke noo ale nie wyszło hihihih )

Oczywiście prezent to wypasione wydawnictwo Metalliki no inaczej być niemogło.. a niebawem druga część prezentu czyli bilety na koncert Franz Ferdinand nioooo chyba sie ucieszy ;Dhahah i jeszcze jedna karteczka od Tajemniczej wielbicielki... kurdeee to było najlepsze

Od Wspaniałej Osoby Cwasi .. z rewelacyjnym poczuciem humoru.. Dziękuje kochanie w imieniu mego małza ;D

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

patrz, myślałam, ze będzie rockowo i porsche, więc porsche pełne napalonych groupies wokół jakiegoś zespołu ;p

najlepszego dla małża
chociaż życzeń Cwasi nie przebiję :haha:

Anonimowy pisze...

Matulu, chwilę mnie nie było, a u Ciebie tyyyyle nowości.
Faktycznie, niecodzienny dzień dziś miałaś. Prezenciki mniam mniam- ślicznościowe !
Gorące i serdeczne uściski dla Pana Małża.

Anonimowy pisze...

sto lat sto lat!!!
niech zyje zyje nam ;)

A karteczka od cichej wielbicielki muuahahahaaa swietna!

Anonimowy pisze...

To i ja się dokładam do zyczeń dla małża i rodziców:*

A karteczki rewelacyjne ...:))) obie!

Anonimowy pisze...

Dziękuje kochane Wam bardzo ! Życzenia ju przekazane mąż zadowolniony wielce... postawił sobie kartki przy tV i niewiem czy patrzy na program czy na panią z biustem hihihihi

Anonimowy pisze...

a tam będziesz robiła rockowe kartki ... mało ma rockowych rzeczy ;)
ot choćby żonę

a Cwasia jest debest hyhy

Anonimowy pisze...

Ramka piękna! A męzowi pozazdrościć wielbicielek! ;p

Anonimowy pisze...

He he he... ale jesteśmy przebiegłe Gabryśki :) uknułyśmy spisek! Do tej pory mam banana na mordzie jak sobię pomyślę jaką musiał mieć minę :)