środa, 10 września 2008

Notesiki

Dzis zaprezentuje dwa notesiki zrobione wczoraj no z sercem kurdeee wielkim ;D
Pierwszy od lewej jest jeszcze bez pański ale chyba znajde mu jakiś dobry domek albo fajna torebke w ktorej zmieszka.
Drugi notesik był od początku przeznaczony dla pewnej wspaniałej osoby a mianowicie Moniki znanej scrapowej społeczności jako INQA ( i tu zaluje , ze niema Ona bloga!!! Why? Why? Why ?)
Pisanie mi dziś wyjątkowo nie idzie wiec zapraszam do obejrzenia kilku fotek ;D Jak sie mało scrapuje to chociaz fotek trzeba dużo wstawiać nanananana








i cos co mnie dziś zwaliło z nóg ... mój wymarzony stempelek z Weścikiem
a tak sie odbił... na szybko i trzesocymi łapcami... ale jest juz jest i jest mój..

Inqa nawet niewiesz ile mi dzis radochy zrobiłaś tym stempelkiem nananann
p.s. Ja nie bede sobie stemplować ścian jak pewna Pani J - znana jako Filka buahahah ale jestem równie szczęsliwa jak Ona. Dziekuje,dziękuje,dziękuje ;D Mam motywacje na psi album tym razem.. tylko sie musze uporać z moją bazą - zamkiem na konkurs u GIZMO.

22 komentarze:

Anonimowy pisze...

Notesiki świetne, w super kolorkach, ale ktoś będzie szczęśliwy!
A stempelek? Nie wiedziałam że taki istnieje, ale nie dziwię się że musiałaś go mieć.

Anonimowy pisze...

buuu to nie był notesik dla mnie buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Anonimowy pisze...

Cwasiu - kolorki.. hihi chyba juz letko jesienne..a stempelunio ja też nie wiedziałam aż razu pewnego INQA poprostu oświadczyła że własnie mi stempelek zamówiła hihihi
Neluś przecie masz notesik od Filemonka.. chcesz mieć dwa.. wiesz że dla Ciebie wszystko ;D

Anonimowy pisze...

super notesy i superowosłodki stempelek!

Anonimowy pisze...

zupełnie nie rozumiem dlaczego nie chcesz stemplować sobie ścian...
że niby co w tym złego, no nie Fil?
khekhekhe

a notesiki przesympatyczne, na żywo jeszcze ładniejsze

Anonimowy pisze...

Noooo, super notesiki :)
Akurat na jesienne dni :)

A stempelek świetny...taka mała rzecz a cieszy :))

Anonimowy pisze...

buuuu ja też chcę taki stempelek ;(

Anonimowy pisze...

Notesiki - rewelacja. A stemple z cziłałą były?
;)

Anonimowy pisze...

notesiki rewelacja ! siwtny klimat i te kolory...mmm... :)
i gratulejsyzn stempelka :)

Anonimowy pisze...

Oj to juz jesien zawitala! A stempelek nono pewnie znim spalas muhahaaa

Anonimowy pisze...

Świetne notesy w pięknych kolorkach i klimacie. a stempel fantastyczny sobie sprawiłaś :)

Anonimowy pisze...

Nela bedzie w moim przyjaciol zapisywać a w Twoim wrogów gagagagag
oba ślicznosciowe i się moich scian pięknych w biedronecki...klulicki i bajanki nie czepiać bo poszczuje bzykiem

Anonimowy pisze...

Oj śliczne notesiki :)

Anonimowy pisze...

costa - świetne notesiki..
powiedz mi kobieto jakie imię twe bo ostatnio zestawiłam cię z pewną znaną mi postacią ze stolicy i mam wątpliwości, czy to aby nie ty :D

Anonimowy pisze...

hahah niktościa czyżby z syrenką ?
Sylwia

Anonimowy pisze...

wow ! ty jak coś zrobisz...


to mi szczęka opada !!

Costa ;*

Anonimowy pisze...

pudło !

Anonimowy pisze...

no proszę proszę, niedługo na kursy do Ciebie będę wpadać ;P

Anonimowy pisze...

"hejkaaaaaaaaaaaaaaaaaa" zołzo!

aagagaggaga uuguguguu

:*:*:*:*

o jaaacie ile tu się u Ciebie dzieje!

tralalala

jedziesz po bandzie kochana! i Filemona mi podrywasz.... chyba chcesz w czaszkę!

:P

mam nadzieję, ze do rychłego zobaczenia! :*

Anonimowy pisze...

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze...kurde no co ja bede kłamać.. lubie jak tu u mnie na blogu piszecie nananananan
Fryne - no pojechałaś.. aż sie popłakałam z radości
Jasz.. @ nareszcie sie odezwałaś.. no mam nadzieje ze widzimy się w Krakowie !!! A Filemon już poderwany i żyć bezemnie nie może..buahahah zresztą spytaj Ją !
młłaaaa

Anonimowy pisze...

kobito, nie przesadzaj...
ostatnio nie wyszła mi większość ;p
od nieudanego tematu do wstrętnego tła scrapa z burzą... leży i czeka na wenę, aż go zmaltretuję... :>

Anonimowy pisze...

I co ja, czerwona jak burak, mam napisać ?

Że to wcale nie ja jestem wspaniała, tylko Ty ?

Że nie wiem czym sobie zasłużyłam na tak przepiękny notes ?

Że gdybym wiedziała, że tak się będziesz cieszyła, to kupiłabym dla Ciebie stempelek z Westi leżącym, skaczącym, śpiącym, biegnącym ( niestety, nie wyprodukowali chyba jeszcze takich...ale poczekam ) ?

Jesteś niesamowita .... we wszystkim !