poniedziałek, 15 września 2008

WORDBOOK - Baby

Czas jakiś temu nabyłam u GIZMO taką baze wordbooka BABY. Doczekała sie wkońcu .. nana oczywiście na rózowo.. bo w środku foteczki małej Emilki. No ciekawa jestem co powiecie ? Wordbooki to nie jest moja specjalność... ja chyba wogóle nie mam specjalizacji scrapowej.. łomatkooo ;(
Zapraszam do obejrzenia i komentowania














Moim zwyczajem wordbooka skończyłam dziś o 02:00 tiaaa ja chyba mam problem ze spanie

EDIT dla Jaszmurki kochanej

FINITO !!!

13 komentarzy:

Anonimowy pisze...

woooow jest prześliczny....cudowny...słodki...czyli ma wszystko to co taki wordbook posiadać powinien...bravo costeczka

Anonimowy pisze...

jest absolutnie boski!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

bardzo ładny :))
taki słodki, dzieciowy... super

Anonimowy pisze...

O matkoooooo co Ty pitolisz... Bejbe 8) :P

Specjalność to Ty masz... dostawanie w czaszkę ahahah :P ;)

Wordbook śliczny! nie przesłodzony- ale też od razu widać, że dziewczęcy i dzieciowy :D bomba :D

No a tak poza tym, to taka pora najlepsiejsza... my to czasem z Nulką o 4 kończyłyśmy ahahaha

A i jeszcze... zmień ten "Fin" bo wygląda jakby się Finn podpisała ahahahaha

(to byłam ją mONdra Jaszka)

ahahahaah

:*

Anonimowy pisze...

jaaaaki słodziak :) śliczny :)

Anonimowy pisze...

Ale kwiatowo i rozowo!!! Na dodatek takie malenstwo cudne w srodku ;)
FAJOWYYY

Anonimowy pisze...

świetna robota !!!!! podziwiam za docinanie papieru !!!!!

Anonimowy pisze...

Po pierwsze chylę czoła za cierpliwość przy wycinaniu !! Tutaj to trzeba mieć samozaparcia...

no a potem to już się rozhulałaś!! I słodko i dziewczęco i dziecięco...

ps. w nocy to najlepiej się scrapuje :D

Anonimowy pisze...

Świetny i rozkoszny wordbook jak dziecko :)
Mam dwie bazy i na żadną jeszcze sie nie porwałam...zdecydowanie nie mam tyle odwagi co Ty, Costeczko :)
U Ciebie wyszło świetnie, tak jak powinno nawet w środku ciemnej nocy... :)

Anonimowy pisze...

aaa pisałam na forum ;p
szkołaa..tia

a ciacha nie było już dawno przed spotkaniem ;p

Anonimowy pisze...

Uwielbiam jak do mnie zaglądasz!
Twoje słowa wywołują uśmiech na mej starej zmęczonej twarzy hahahaha!
Zabieram się na skomentowanie Twoich Fantastycznych prac od jakiegoś czasu już. Lecz mój ponuracki nastrój jakoś mi nie pozwalał! Wena widze dopisuje i bardzo dobrze! Trzymaj ją bardzo mocno bo moja się gdzieś wybrała i nie chce powrócić;)
Dziś kiedy czytam że do Świąt nie daleko po prostu musiałam tu przyjść i Podziękować za te słowa!!!
Aaaaa szata Bloga wystrzałowa;)

Anonimowy pisze...

Vudny album. Wordbooki to naprawdę trudna sprawa, więc podziwiam, bo świetnie kolorki dobrane i ozdobione :)

Anonimowy pisze...

aaaaaa jaki piękny wordbook :D
Fajne kolorki ... a ta zawieszka .. MISIo - taka śliczna :D