czwartek, 18 września 2008

Notesy + bonusek

Tak siedziałam dumałam i od rózu odpoczywałam.. no to wykombinowałam.. wysyp notesików ( o ile taką ilość mozna nazwać wysypem )ahm ten pierwszy od prawej z ptasiorkiem nalezy juz do mojej kochanej Nelli - jakos sie tak porobiło ze nastapiła wymiana notesowa buahahaha . Napewno przez moje jęczenie .. bo u niej na blogu wykwękałam sobie notess.

ten wczoraj zrobiony w dziupli u Filemona

oraz mały bonusik... scrap 20*20 zrobiony w 35 minut ( mój osobisty rekord ) Ciekawe czy ktos zgadnie czego wtedy słuchałam buahahahah - moze bedzie jaka nagroda ;Di to finito na dzis. Młła z zalem sie zegna z blogiem i idzie w kimono. Moze mnie sie wkoncu przysni pomysl na baze konkursowa ( zamek ) bo jakos robie wszystko tylko nie to co powinnam. Termin do 30/09 a ja w c... d.. jestem .

19 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Notesy PIKNE :) własnoręcznie zmacane hihihihi...
Hmmm a skąd ja pamiętam takiego "Polującego Pana Męża"? heheheh ;)))

Anonimowy pisze...

hmmmm czego słuchałas??
Na pewno jakiegos Rocka :)

Anonimowy pisze...

Ile razy można zgadywać?

Anonimowy pisze...

ja obstawiam najnowszą płytę -> Metallica Death Magnetic

Anonimowy pisze...

hmmm albo wiem -> DM
zgadłam?

Anonimowy pisze...

qrcze MUSZĘ WYGRAĆ!!!
a może to była ta pieśń co ją Aruś puszczał z neta? Co to jej już Twoi koledzy słuchać nie mogą?

Anonimowy pisze...

Skibi - trafiony zatopiony DM a teraz ja słucham Ciebie jaki ma być ten notesik.. nawet z ptasiorkiem możet być

Anonimowy pisze...

też pomyślałam o DM -.-

to był spisek ;p

Anonimowy pisze...

kurde no piękne te notesy Costa no a najpiękniejszy Nelka zwinęła:D

Anonimowy pisze...

ten srodkowy :O
ten tego az mam wibracje 0_o

Anonimowy pisze...

ten od którego Filka ma wibracje ;)) JEST MÓJ!!!!
WYGRAŁAAAAAAAM!!!!

Anonimowy pisze...

olabogaaaa jaka tu walka! Z harpunami się rzuciły ahahahah :D

No kochana musze przyznać, że Jaszkę wbiło w ziemię 8)

Jedziesz po bandzie bez trzymanek 8)

A o co chodzi z tym zamkiem? :>

Może zrób komnaty... takie wiesz ciemne czarne 8) straszne ahahaha
a w każdej komnacie jakiś czarny kawałek {oł jeee}

:P

tak se pitolę bez ładu i składu bo nawet nie wiem o co z tym zamkiem chodzi ahahaha

sooołry :*

Anonimowy pisze...

A co znaczy w c... d.. ???
A te twe czrno biale scrapki to normalnie poezja!!!
;)))

Anonimowy pisze...

czarnej dupie?

aahahahaha

albo jak kto woli ciemnej 8)

no ciekawe czy zgadłam ahahahaha


małpo! wracaj od tego Filemona! Dzisiaj nie środa 8)

:*

Anonimowy pisze...

A ja myslałam ze z zamkiem to ja jestem w lesie a widzę ze nie :D bo juz zaczęłam ;)

Anonimowy pisze...

mój ci on mój..notesior z ptasiorem juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

cudnaiste wszystko, że się tak wyrażę słodkopierdząco ;-))))

Anonimowy pisze...

uwielbiam te Twoje notesiki :) i ich sesje zdjęciowe tez ;)

Anonimowy pisze...

O ja Cię! Bossskie notesy. Mniam, mniam :)A scrap genialnie Ci wyszedł :)

Anonimowy pisze...

no płyniesz kobieto na fali weny, płyniesz :D