poniedziałek, 22 września 2008

toys cz.II

Pewna Pani C. ( no dobra Cwasia ) poprosiłam mnie dziś o zrobienie fotek moich skarbów. To sobie pomyślałam ze przeciez moge a co mi tam... troszke sie towarzystwo rozrosło. Na fotkach nie uwzględnione zostały papiery , ponieważ śpia sobie smacznie w komodzie ;D


to było troszke florystyki ( wiem foty pod kątem robione ale ciemno juz jest i spać mi sie chce )





Stempelki kochane... właśnie odkryłam brak jednego kółeczka no w rozpaczy jestem okrutnej.. mam nadzieje ze sie zguba znajdzie ....





a tu całe dobro razem. W słoiczkach trzymam :

w mniejszym guziki

w dużym wstążki w kropki

( reszta wstążek w wielkim kołtunie w szafie sie ściska )



Na koniec foto pewnego przystojniaka co przyleciał do mnie na wieczór... na imię ma Neo (N ) a dostałam tego pięknego kocurka od Agulki ale miałam radoche.. juz mialam ograbić nowego właściciela a tu prosze taka niespodziewajka i kociatko jest moje nanananan. Dobła dobła teraz Neo(n)

Aguś dziękuje za mega kika niespodziewajke ;D młła młła młła Jakoś tak fajnie jest ostatnio , ze same dobre rzeczy mnie sie przytrafiaja... bosko jest i juz.

End ;D

p.s. Widzisz Jasz kochanie Ty moje nie każde różowe stopy okazuja sie być sowimi.. czasem to KOT ;D miauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, gryyyyyyyy, mryyy, wryyyy( to odnośnie wpisu Jaszmulindy u Agi na blogu )dobra juz koncze bo kimne zaraz przy kompie i jutro bede nie do życia .. ehh

23 komentarze:

Anonimowy pisze...

brzydalu Ty, Ty wstrętny...
miał być przyjaciel Neo, a tu tak bezkarnie TYYLE skarbów... ;(
chwalipięta okropna -.-
jakbym wiedziała, to bym nie wchodziła -.- grr

Anonimowy pisze...

Costa ale masz dużo fajnych zabawek :))) Tylko pozazdrościć :* I widzę pudełka 3 komorowe takie jak ja mam ;) i komodę z Ikei (ale Twoja ładniejsza bo masz ją ozdobioną ....

Przyjaciel Neo to rewelka ...to miłej nocy:* Pa!

Anonimowy pisze...

Nie będę zazdrościć!! A co , taka będę!! Ale pozazdroszczę gdy uda Ci się to wszystko "przerobić" :D bo wtedy to się dopiero galeria zrobi!!

Anonimowy pisze...

aaaaaaaaaaaaaaaa
Boże ile ty masz kwiatków o_O
i ta cała reszta....
a Neo uroczy:)))

Anonimowy pisze...

Drycha wiem ;( paskud jestem straszny...
Rudilis- no fajny jest.. spaceruje zemna wszędzie dziś ma pierwszy dzień w pracy
Kiti - Niema co zazdrościć nawet Ty to masz fajowe zabaweczki zwłaszcze stemelki... taki mryyyy
Lara - kwiatki.. przychodzą , odchodza wymieniam się zamieniam je.. jak nie było to nie było a potem kupiłma 3 paczki.. dostałąm kolejne trzy i tak to teraz wygląda..

Anonimowy pisze...

mrrryyyy codowności :P
jak wpadam do Costy to muszę sobie zawsze coś pomacać ;)))jakiś czas temu były stemple a wczoraj kwiatki hihihihihi... a Costa się dziwi, że ja często do niej przyjeżdżam -> jak jej nie odwiedzać, jak ona ma takie fajne zabawki :D

Anonimowy pisze...

Skibi a ja myślałam że Ty mnie kochasz i dlatego... a Ty do kwiatków i stempli noż zraniłaś mnie na wskroś... buuu

Anonimowy pisze...

toż to ja KOCHAM CIĘ NA ZABÓJ!!!
a Twoje kwiatki to tak przy okazji lubię se zmacać ;) hihihihi

Anonimowy pisze...

Pieknie się Twoje skarby prezentują, ja o takiej kolekcji (i takim porządku :) mogę tylko pomarzyć. A Neo słodki jest nie powiem i nie dziwię się czemu Ci się podoba :)

Anonimowy pisze...

Nono zabawki to masz fajne ale czy tam zawsze taki pozadek???
;)))

Anonimowy pisze...

Super skarby ;) A kółeczko poszukaj w kołdrze czy innym kocu - ja znalazłam "zaginiony" stempelek przy zmianie pościeli ;)

Anonimowy pisze...

łaaaaaaaaaaaaaaaaaał

Anonimowy pisze...

hihi moja szczęka opadła ;P żebym ja miała taki porządek -,-
ale plastikową mini szafeczkę też mam z LM ;P

Anonimowy pisze...

buuu mnie podobno tez kocha a pomacać kwiatków nie dała buuuu. Ale mój notesik widze na honorowym miejscu ;-)))))

Anonimowy pisze...

WOW! i po co mi to było? Tyle cudów i taki porządek! Kwiatków jak w kwiaciarni, stemple ....O_o....
Adoptujesz mnie? :D

Anonimowy pisze...

costa,to ja z wywieszonym jęzorem.... może jakieś blog candy zrobisz :D ha ha

Anonimowy pisze...

oj jak tu pięknie..jaki porządek, jakie skarby..a komódkę to bardzo podobną mamy - ikea rządzi :)

Anonimowy pisze...

o w mordeczkę

o_O

Ty masz więcej ode mnie tych wszystkich gadżetów o_O małpo Ty!!!

Chyba musisz się szykować na nalot 8)

aahahhaaa

Anonimowy pisze...

No i wiedziałam, że zapomnę odpysknąć :P (odnośnie tego peesa w poście :p ahahaha)

NIE PODSKAKUJ zołzo Ty ! ahahaha

:*:*:*:*

Anonimowy pisze...

ile ty masz stempli o_O

zdecydowanie powinnaś mieć zakaz na zakupy w dziupli hahahahaah

Anonimowy pisze...

Oooo Costa, ile kwiatków :O Weź się podziel z tymi, co to mają mniej, ze mną na przykład :P Nie no, żart taki :D Ale kolekcję to masz niezłą, faktycznie :O

Anonimowy pisze...

O rany.. uwielbiam takie zdjęcia! Mogłabym godzinami patrzeć na te kwiatki!

Anonimowy pisze...

ło zezusie ja to chyba kiedyś muszę na kawę do ciebie wpaść :D:D:D