niedziela, 31 sierpnia 2008

Wyróżnienie..

Łomatkooo kochana ale mnie kobieta pewna uszczęśliwiła na siłę ( NELA love Cię do bólu ! )

dała mi takie coś


To zasady jej przyznawania


1.Nominować można maksymalnie 5 osób
2. 4 powinny być wiernymi czytelnikami twojego bloga a 1 musi pochodzić z innej części świata
3. Należy zostawić linka do osoby, która cię nagrodziła.


A oto osoby, które ja uszczęśliwie czy tego chcą czy nie buahahahah

* Patis ( http://patis-handmade.blogspot.com/ )- uwielbiam jej prace, sposób postrzegania świata i sposób bycia

* BerryBoar - natycha mnie nowościami jak mało kto

* Filka - za pokazanie świata scrapbookingu od środka,za podparcie pod łokieć i ubaw po pachy ;D

* Finnabair - za mega kika talen, podziwiam i zazdraszczam

zagramanicznie to chyba

Iggydodie - jej prace sa dla mnie niedoścignionym wzorem

Oczywiscie trudno jest mi wybrać tylko pięc osób bo tak naprawde na nagrode zasługuje o wiele wiele więcej. Nie chciałam mojego wyróżnienia "odbijać" do osób , które mają ich i tak już po sufit . Dlatego zrobiłam jak zrobiłam. Wszystkie linki na blogi, które sa na mojej stronie nie sa tu przez przypadek.. wszystkie te blogi mają w sobie to "coś" co mie do nich ciągnie. Na jednych szukam inspiracji na innych dobrej zabawy.. gdzie indziej czytam o sprawach codziennych. Dziękuje Neli raz jeszcze za takie fajne wyróżnienie.
Nela mój Ty dziubasku kochany ;D

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Costa normalnie ostatnio same pezemiłe niespodzianki mi robisz!!!!!!!!!!!AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA LOVE!!!!!! ;*:*:* dziękuję, dziękuję, dziękuję :*

Anonimowy pisze...

dziękowac, uprzejma kobieto :*
czarniutki blogasem bombastyczny :*

Anonimowy pisze...

Ja Cieeeeeę... Dziś jest jakiś dzień niespodzianek, czy jak? Nie mam jeszcze urodzin :D Bardzo dziękuję za docenienie. Czuję się tak bardzo wyróżniona i... urosłam chyba o 3 centymetry właśnie ;] Dziękuję raz jeszcze :*