piątek, 22 sierpnia 2008

Kartka: brąz+turkus wyzwanie Filki ze spotkania

Od czasu do czasu wypadałoby coś pokazać na blogu.. no to pokazuje buahahah. Karteczka zrobiona na spotkaniu scrapowym u Filki ( w dziupli - jakby ktoś jeszcze nie wiedział ) kolory zwłaszcza brąz wyszły.. letkoo nie teges no ale .. pokazuje i już.

trochę blizej jak sie okiem łypnie.. to jest tak

a z innej strony widać tak



i to jest dowód rzeczowy nr 1 na to że ja na spotkaniach naprawdę "coś" robie a nie tylko kłapie dziobem.


Dowód rzeczowy nr 2 - został zdewastowany przez Panią Kotkę... nudziła się bidulka jak odprowadzałam koleżankę do drzwi.. i zaczeła poprawiać scrapa po swojemu.. efekt opłakany. Musi się kocina jeszcze dużooooo nauczyć.


Mła dziękuje ślicznie wszystkim wspaniałym babolkom co tu kukają swoimi ślepkami a łapkami pisza komentarze.. jesteście the BEST.

i Pani Psota po akcie destrukcji...



9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

no te pomaziania farbiane czy tuszane są suuuuuuuuuuuper!!!! no ale pokaż, co kocina nabroiła, no pokaż no ... ;P

Anonimowy pisze...

Fryne niemogiem to było foto Pana Męża i serducho by mu pękło jakby zobaczył co jego ukochana kocica zrobiła z jego podobizną... dobrze że On dziś na próbie jest ;D

Anonimowy pisze...

hmmm to może zamaż zdjęcie? :)
kartelucha jak zwykle wspaniała!
dziękuję za niespodziankę ;*
a kocica mhmmm jest cudowna tak czy siak:P
P.S. Ja bym się nawet na zwykłej fotce nie pokazała... moje włosy są w stanie opłakanym :(

Anonimowy pisze...

zrób co Ci napisłam na GG i może to coś da...
a niespodziewajka a prosze Cię bardzo mam nadzieje że dotarły same "przydasie" ;*

Anonimowy pisze...

Boska Ta Twoja Panna, jak dzika, nieokrzesana.....jaki PAN taki kram ?

INQA

Anonimowy pisze...

Świetne te kwiatki :) No, a kotek jest cudowny, ja nie mogłabym się na niego długo gniewać.

Anonimowy pisze...

Nie wiem co bardziej pochwalić Twoją boską karteluchę czy tego wspaniałego tygrysa :)))
Karteczki pewnie zrobisz następne również cudowne ;)

Anonimowy pisze...

Noo.. muszę stwierdzić, że wyzwanie z tymi kolorami to dla Ciebie pestka ;)

A kotka jest przecudnej urody :)

Anonimowy pisze...

Pani Psota jest boska !!!
Że ja się nigdy nie załapałam na jej dzieła ;-)
Wymiziać ją ode mnie proszę !
Pozdrowienia.
K.