piątek, 29 sierpnia 2008

OLD BIRD z Dziupli

Dla mojej kochanej Lejdis z Filkowej dziupli na okoliczność 18-tych urodzin powstał taki tyci, mini albumik do torebki ( dobrze , ze ma duuuuzzza torbe bo albumik sie zrobil grubiutki )








Prezent się ponoć podoba buahahahahha

Fotki dzięki uprzejmości właścicielki albumu NELI ;D love moja Ty różowa landrynko oł je oł jeee

za baze posluzyla mi ksiazeczka dla dziecka ( napewno nie o groszku ;D ) ale co to bylo niewiem bo idac do kasy juz polowa stron byla obdarta...

Młła dziękuje za uwage

End.
P.S. DZIĘKUJE ZA WYSYP KOMENTARZY POD SCRAPEM Z DM... ehh miło mi się zrobiło ogromniaście

14 komentarzy:

Anonimowy pisze...

superowy!!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

bajerancki!!!!!!

Anonimowy pisze...

tu różowa landryna

albumik jest de beściarski...ale fotki to dopiero rewelacja ;-) buahhaaa
kto nie zmacał tej cudowności ten niech żałuje !!!!

taki bajer na full wypasie oł jeeee

Anonimowy pisze...

ha ja zmacałam :))
i jest mrryyy...
Neluś aż zazdraszczam

Anonimowy pisze...

Mam te sama ksiazeczke, juz obdarta czeka na mnie w pudelku ;)

Swietny albumik, te papiery sa przesliczne i wogle i w ogole dobra robota :)

Anonimowy pisze...

Costa Czarodziejko :))) oj piękny zmajstrowałaś albumik!!!

Anonimowy pisze...

NA OKOLICZNOść CHYBA 118 URODZIN BREHEHEHEHEEHEH
cudenko zrobiłas :*

Anonimowy pisze...

Łał! Ale słodziuchny! Uwielbiam takie cudeńka :)
Pięknie Ci wyszedł Costeczko :*

Anonimowy pisze...

baaardzo mi sie podoba albumik. superowy :)

Anonimowy pisze...

o świetny!!!!!!!

Anonimowy pisze...

ojjoj a co to sie stalo? Myslalam, ze mnie sie komp zacial bo takie same kolory zobaczylam!!!!
FAJNIE TAK!!!!

Anonimowy pisze...

cudniaście ci wyszła książęczka, po prostu rewelacja !!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

oj fajny..oj fajny..taka to ma sczęście ;P

Anonimowy pisze...

śliczny!