piątek, 8 sierpnia 2008

Pierwszy scrap 30x30

Stało się .. wpadłam, przepadłam,wsiąkłam.. jak niewiem co..

Pod czujnym pięknym oczkiem Filki powstał twór.. mój własny..pierwszy SCRAP 30x30 . Tak wielkie formaty mnie powalają na kolana (oba) toż duża powierzchnia i co z tym zrobić ???

Wyszło mnie tak..


Jestem happy ;D Udało się strach przed dużym formatem pokonany.. sama kończyłam scrapa i mam nadzieje że Filuś mnie bić nie będzie... nawet jak coś spaprałam.

KOCHANA FILKO niewiem jak mam opisać mą wdzięczność za te godziny spędzone w Twoim magicznym scraproomie.. było cudnie, odlotowo , wypierdowo i z przytupem.. Uwielbiam ten rózowo-biały zakątek jaki stworzyłaś i już chyba wiesz że łatwo się mnie nie pozbędziesz ;D

LOWE forever Filencjo ;D

17 komentarzy:

Anonimowy pisze...

ha pierwsza :))
jestem pod ogromnym wrażeniem... jak dla mnie: RE WE LA CJA!!!
i ten cudny chłopczyk :) śliczności

Anonimowy pisze...

świetny scrap wyszedł:) i gratuluję! ja ciągle walczę sama ze sobą;)

Anonimowy pisze...

aaa no widzisz, jak ci dobrze poszło? teraz to sie już od dużych scrapów nie uwolnisz, zobaczysz...:) dobra robota..i jakie fotki psiowe śliczne :)

Anonimowy pisze...

Skibuś - no chłopczyk po twojej Alpince to inny być niemógł ;D
Anet - mnie Filemon zmusił ;D
Finn - kurde .. mercy
jesteście kochane.. kurde ale mam dziś fajny dzień tralalaall

Anonimowy pisze...

gdzies juz go widziałam :P
Nie wiem czy wypada pisac ze jest świetny, napis co prawda inny niz miał byc aaaaaaaaaaaahahahahahahaahhahahahah ale chyba tamten że biją fale po..... by był deko mniej odpowieni brehehehhhehe
Dzieki cioteczka za cudne spedzone chwile, licza na więcej i wiecej i wiecej i...... no !!!!
buzialki :*

Anonimowy pisze...

a fale biją po jajach.. no tak miało być ;D
Filuś mercy mercy mercy ;D

Anonimowy pisze...

mercy mercy ju tu :lol:

Anonimowy pisze...

jestem z Ciebie dumna Siostro!!
piękny:)))))))))))))))))))

Anonimowy pisze...

Pierwsze koty za płoty ;P czy jakoś tak... :D ślicznie!!

Anonimowy pisze...

chyb mi literki zjada... ?

Anonimowy pisze...

mój mąz własnie powiedział e to jgo ulubiony blog buahahahahahaha
załaczyłas taka muzyke ze tu bedie cały czas przesiadywał hie hie hie

Anonimowy pisze...

świetny scrap jak na początek. Ja też po minialbumikach i innych drobiazgach nie mogę się zabrać za duży format :(

Anonimowy pisze...

pewnie,że możesz zgapić wiązanie ;)
Świetny scrap :)

Anonimowy pisze...

No no no...świetna robota? Kiedy zobaczymy następny?

Anonimowy pisze...

No bomba! Ja nadal się boję takich dużych powierzchni ;)

A wszystkie psiowe zdjęcia.. normalnie sam miód :)

Anonimowy pisze...

łooo! Jak na pierwszego dużego scrapa, to świetnie sobie poradziłaś :)
Piekna praca i te sepiowe kolorki...mrrr...extra! :)

Anonimowy pisze...

Dziękuje WAm babolki kochane !!! Wszystko zawdzięczam Filce.. młła młła młła