wtorek, 9 grudnia 2008

New image ;D

No dziś odkryłam bardzo fajne miejsce z którego można za free pobrać tła na bloga. Ot jakie było me zdziwienie gdy znalazłam coś co mi pasowało w 100%. Kolory moje: czerń+fiolet do tego gitarka ( ja bez muzyki chyba bym umarła ).. no jest jakiś taki rockowy pazur w tym wszystkim. Wiem wiem troche mnie poniosło z tym napisem: Queen of Rock.. no ale cóz począć... taki szablon ;D
A teraz scrapek wygrzebany z... no właśnie. Zrobiłam go , fotke poczyniłam i na chwile położyłam na klatce z królikiem. Niewiem jak niewiem kiedy Król zaczął chrupać guziki... scrap uratowany, królik cały wszyscy szczęśliwi ;D

na focie Hubuś mój kochany.. tak wogóle to jest to jedno z moich bardziej ulubionych fotek.

A teraz sama sobie rzucam wyzwanie , skoro tło zmienione na rockowe.. to i scrapa jakiegoś poczynić powinnam.. zwłaszcza ,że fotki mam ( Pana Męża ) stemple od Filki kochanej ( z USA ściągneła bestyjka ) a papier od czerwca sie w szafie kisi... to ja ide walczyć ;D

Ave, ahoj,daswidania ;"

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

hmmm no zobacz jak nas wzięło na zmiany :D:D:D super!!!!!
a scrap no, no no muszę powiedziec, że rączki całuję, bo jest miodzio!! ;*

Anonimowy pisze...

śliczne tło!:))
a scrap jeśli smakował króliczkowi mysi być i w realu naprawdę dobry ;P
piękny:))))

Anonimowy pisze...

Ależ pięknie odmieniła swój scrapowy kącik :)))

Zapraszam do siebie - mam dla Ciebie niespodziankę:*

Anonimowy pisze...

te lasia adresu Twego mi trza :)) podeślesz na pw na forum lub na mail {pliska pliska}

Anonimowy pisze...

a mogłabyś podać, gdzie takie szablony;)?

Anonimowy pisze...

jeah jeah pojechałaś po bandzie z tym szablonem yhyhyhy

ahahaha

no teraz Costowo się zrobiło konkrrretnie :*

Anonimowy pisze...

huhu fajowy ten new image. Cala ciotka klotka ;)))
Ps. A my juz jutro wracamy buuuuu

Anonimowy pisze...

i mnie pozytywnie zaskoczyły zmiany na twoim blogu ... całość świetnie się komponuje!!!