niedziela, 7 grudnia 2008

Grudzien to taki magiczny miesiac, miesiac niespodzianek, miłych prezentów.. cudów po prostu cudów. Dostałam od Asi Wu
taką oto blogową nagrodę... uśmiech mam teraz mega kika wielgaśny ;D Asiu bardzo Ci dziękuje ;* ( Zasady skopiowane z blogu Asi ;D)
A zasady są takie:
1. Wyróżnienie powstało u Yoasi
2. Możesz je nadać 1-7 osób
3. Zostaw wiadomość u wyróżnionych osób na blogu
4. Osoby wyróżnione proszę o wypowiedzenie sie na 3 tematy:

- Twoja pierwsza miłość: Piotrek ze szkoły podstawowej.. przez niego pokochałam matematyke ( siedzieliśmy razem jee jeee )
- Coś co sprawiło ze serce ci zamarło: Gdy zadzwoniła moja siostra i powiedziała ,ze jej córeczka moja kochana Gabrynia jest w krytycznym stanie w szpitalu... odjeło mi mowe,zamarło mi serce, opuściły mnie siły i straciłam przytomność..;(
- Przedmioty bliskie sercu: to chyba te, które dostałam od osób, których juz niema .. po których zostały mi tylko i wyłącznie te przedmioty i wspomnienia wspólnie spędzonych chwil .

Komu przekaze moje wyróznienia napisze juz jutro.. wybaczcie ale jestem po imprezie urodzinowej Gabryni ( tańczyłysmy na macie do Twistera )
na koniec foto Gabkowych prezentów... no zeby tak podtrzymac tradycje ze to jest jednak blog po czesci scrapowy ;D

jak napisze ,ze fotki zrobione dzis o 12-tej to i tak taka jedna Jaszka w to nie uwierzy ;D No ale co zrobic.. były foty robione za dnia.. jeno ten dzień taki kulawy w słonko ;D
słodkiego buziollla śle wszystkim Mikołajom, Mikołajkom..

14 komentarzy:

Anonimowy pisze...

ALE CUDA!!! piękne dzieła :)
Super kolorki :)

Anonimowy pisze...

widać, że się postarałaś ;)

Anonimowy pisze...

Piękne prezenciki. Gratuluję wyróżnienia.

Anonimowy pisze...

ahhh chętnie zobaczyłabym cię na tej macie do Twistera:D:D:D: nie żebym się śmiała, bo sama czasem się na takowej wygibuję hihihihihhi:D:D:D

Anonimowy pisze...

Piekne prezenty :)

Anonimowy pisze...

Piekne prezenty, taka Ciocia jak Ty to skarb bezcenny :*

Anonimowy pisze...

piekniasty prezent :*
pokaz jak tanczyłas na macie!! plissssssssssssahhahahahahahha
buziol

Anonimowy pisze...

Costa, Ty to jesteś niezła cioteczka :))) Takie śliczne prezenciki...

Gratuluję wyróżnienia:*

Anonimowy pisze...

która to? która? :>
Dawaj ją na warsztat.. tego niedowiarka! Już ja się nią zajmę ajahahahaha

sikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

no toć od razu widać, że 12! i to w samo południe! ahahahaha


o matko płaczę :*:*

lowe :D

Anonimowy pisze...

ale śliczne prezenty - pozazdrościć ;)

Anonimowy pisze...

zaczepisty notesik i śliczny scrap !!!

Anonimowy pisze...

Piękne prezenciki, dla takie małej dziewczynki idealne :)

Aj, nie mogę się przyzwyczaić, że u Ciebie na blogu czerń już nie panuje...

Anonimowy pisze...

Przepiękna ramka, a notes rewelacja - taki różowo-pierzasty ;)

Anonimowy pisze...

no no też chciałabym dostać takie cudne prezenciki ... są świetne pod każdym względem i jak zwykle starannie przemyślane ... cudne!!!