poniedziałek, 29 grudnia 2008

Po Świątecznie - z podziękowaniami ;D

Ho Ho Ho Merry Christmas... to powiedziała kota w wigilię i zwaliła choinke ... tiaaa no boskoo to zrobiła.. nic z nic nie zbiła! A potem ściągneła obrus i zalała mi kawą moja komórke ( Więc proszę sie nie denerwować , że nie oddzwaniam ,nie odpisuje na sms'y no niema jak chwilowo )
Podziękowania mam specjalne dla kilku wspaniałych babeczek, które w Mikołajowym stajlu podesłały mi niespodziewajki od których buziol mój był wygięty w banana ;D


tablica w kuchni... a na niej wspaniałe karteczki i (serdunio od Juunkiii kochanej ;*)


Od lewej..Anioł na smutki ( Karola2008) mini bardzo mini notesik ( Drycha) notes+zakładka i nosidełko na skarby (Adeluchna) oraz scrap z młła i taką jedną babą, którą bardzo loffe ;*Kochane sprawiłyście mi ogromną radość.. ja niestety z przyczyn odemnie nie zależnych zawaliłam tegoroczne święta.. i chyba nie tylko święta. Jak juz sie wygramole z tych wszystkich złych zbiegów okoliczności .. nadrobie.. obiecuje ;D

Ostatni Mikołaj dotarł dziś... no chyba nie musze nikomu tłumaczyć jak wielkie były moje oczeta gdy ujrzały koperte tak oznaczoną... a w środku tam tarrram



Koszulki dla Młła i Pana Męza z logo radia ESKA ROCK ( specjalne logo niczym w AC piorun DC ) no rzęsami zatrzepotałam , wyszczerzyłam zębiska ;D Niepodzianka przyfruneła za sprawą Barbarelli i jej Męza Bartka... bardzo Wam dziękuje... młła młła mlłła

Dobra i koniec chwalenia sie... hihih

16 komentarzy:

Anonimowy pisze...

nooo ja Cie proszę... jaki wysyp...

Anonimowy pisze...

Nooo wysyp.. jeno niewiem czym sobie zasłużyłam? Co prawda mam przyszykowane drobiazgi.. ale jakoś niemoge sie zabrać za ich skończenie i chyba zastanie mnie z tym wszystkim wiosna niebawem.. Niemam pojęcia kiedy sie pozbieram psychicznie żeby znowu coś zrobić dla przyjemności.

Anonimowy pisze...

Znam ten ból. Nie robię ostatnio nic bo tak mi się chce, mam listę i tylko po kolei odfajkowuję z niej kolejne punkty...

Koszulka wspaniała ;D

I w ogóle, tyle prezentów... Czym ty sobie zasłużyłaś, no ja nie wiem... No jesteś niebywale kochana i zawsze masz dla wszystkich dobre słówko, ale czy to powód żeby tak Cię prezentami obsypywać??

Hmm, no chyba jednak tak :*

Anonimowy pisze...

os zty opsz ty osz ty :D ja polowałam w esce rock na płyte swiateczna ale mi chamy nie dali :(

A wogóle co tak rzadko notki sie pisze hę ???

co do kota to w ramach kary bym wystawila na balkon az skruszeje i swoj błąd zrozumie :D

Anonimowy pisze...

ojej a ja wypatrzylam na tablicy moja malo swiateczna karteluszke hihi ;)

Anonimowy pisze...

Jestem całkowicie pewna, że zarówno choinka, jak i obrus złośliwie sprowokowali kotę.

Anonimowy pisze...

no to teraz koniec lenistwa i do roboty moja panno
;*

wysyp, że HOHOHO

Anonimowy pisze...

A kotka śliczna, jak się na nią gniewać...

Anonimowy pisze...

Maszkaro cudna!

:*:*:*

Ściskam i całuję tak w ostatnim dniu... starego roku :D

a niebawem wycałuję w NOWYM :*:

mmrrrr

Anonimowy pisze...

Zdrowego, radosnego i twórczego Nowego Roku:***

Anonimowy pisze...

fajnie zacząć tak pozytywnie nowy rok zazdraszczam cichutko :)

Anonimowy pisze...

ojj jak miło widzieć swój podarek u ciebie:)
hmmm co do koty to hmmm piekielna owca chyba ma rację na mróz wystawić ( Garfield po minucie do domu wrócił )
a tak wogóle to Szczęśliwego Nowego Roku życzę ;*

Anonimowy pisze...

:***
samych dobrych zbiegów okoliczności w nowym roku

Anonimowy pisze...

helooooł szefowo... a co tu taki zastój nad zastoje? hę?

tyłek w troki i do roboty! :p

uuguuguguu :*:*:*

Renny Berryboar pisze...

Mam dla Ciebie małą niespodziankę tutaj: http://berryboar.blogspot.com/2009/01/wracam.html
Dziękuję za miłe słowo :)

Wisani pisze...

Halo !!! Jest tu kto ??