piątek, 4 lipca 2008

Młła + troszkę staroci


Heloł ;D

Poniewaz Młła ma od dzis super hiper wypasiony internet niemogla sie oprzeć pokusie coby na swoim osobistym blogu czegoś nie nabazgrać ( w tym celu wysłałam Pana Męża do sklepu coby nieprzeszkadza )

Mam kilka fotek moich produkcji.. notesiki, które już dawno powędrowały w świat. Odrazu przepraszam za kiepską jakość fotek ale jakoś mi się wtedy łapka trzęsła.. khem khem


and


and




and

Wiem zadne to dziela ale zawsze to cos.. hahah sama sie pocieszam ;Dand


malusi składaczek z Miśkiem Moim ukochanym.. zrobiłam go zeby mi tak smutno niebyło na wyjeździe w Czechach.


a na koniec foto Młła.. tak chyba wyglądałam na zlocie scrapkowym ;D


w kolczykach od Nowalinki ( które kocham i tacham w uchlach non-stop, a ze mam 3 pary to ... )

10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

ha..od czego zacząć?
notesiki bardzo fajne, naprawdę :) same łapska się po nie wyciągają...fotka w kolczykach przeurocza...a parawanik z mężem - super pomysł i na dodatek taka nietypowa kolorystyka ;P buziaki :*

Anonimowy pisze...

hehe lapki Ci sie trzesly, czyz bys byla jakby wczorajsza? ;)
A i widze wreszcie moje zagraniczne cuda wykorzystane?
Foto hmmm cud malina!
Kolczyki tez bym takie chciala :o

Anonimowy pisze...

Finn-tak parawanik w różach.. nietypowe połączenie hihih
Sophie - łapka to mnie się trzęsła z choroby nie z tego o czym myślisz ;)

Anonimowy pisze...

Co Ty znów marudzisz!!? Nie dzieła, nie dzieła... Śliczne te notesy są! :D

Anonimowy pisze...

Bardzo mi się podobają notesiki, każdy inny :)
Składaczek pierwsza klasa! :)

A w tych kolczykach wyglądasz super!
Tez umieściłam Twoją fotkę u mnie po zlocie Piękna Kobietko :)

Anonimowy pisze...

z notesików to drugi chyba najcudniejszy!
mąż niczego sobie ;P parawanik a owszem, no i cudnie wyglądasz w nowalinkowych kolczykach!

Anonimowy pisze...

No nie przeżyję, że nie dane mi było na Twych plecach zawisnąć :(

Ale nadrooobię, nadrobię 8)

:*

Parawan przypominacz pierwsza klasa :P

Anonimowy pisze...

jak to dobrze ze te zdjecia wyslalas ahahahahaha
ino teraz Cie pamietam!!!!!!!!!!!!! :*

Anonimowy pisze...

Renny- kurde bo ja zawsze sie siebie czepiam bo uważam że mam za co ;}
Nowalinka - dziękować za miłe słowa,kolczyki uwielbiam i już nawet moi koledzy zwracają swoim żoną uwage na nie ( niewiem czy to dobrze hihihih )
Fryne - Ty wisz.. kurcze lowe
Jasz - Ja Ciebie maszkaro jak chwyce to mackami ściskać bede aż soki wycisne.. sie bój więc
Filka - No ja myśle kochana bo na każde dzien dobrrry ja pierwsza odkrzykiwałam !!!
Dziękuje Kochane moje że zaglądacie w ten mój skromny kącik scrapowy
MMmłłłaaa

Anonimowy pisze...

No, no.. to się naprodukowałaś.. i to jak ładnie.. śliczne te notesy i parawaniko-przypominacz...

... no i Ty.. taka ładna kobiałka :)