wtorek, 22 lipca 2008

Foto

No i muszę ... muszę bo wytrzymać niemogę!!!! O_o
Nad moriem jak obliczyłam wraz z moim kompem zrobiłam około 800 fotek ;D Wiem ja letko szajbnięta jestem ;D i jest wśród nich kilka naprawdę świetnych ( skromniś ) ale jest takie jedno które rządzi mym serduchem.. zresztą co ja będe pisać...

END

EDIT: no wstawiłam jeszcze kilka fotencji paszczurów of curse ;D

Costka

Dudi


dowód na posiadanie dwóch Westów ! Tylko Dudi jakiś taki demoniczny.. ehh jak Pan taki kram .

Adijos amigos Młła pędzi nad wodę.. słodką tym razem.

10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

No co tu opowiadac, toc to moja nowa tapeta na kompie hehe

Anonimowy pisze...

Moja też ;D

Anonimowy pisze...

fotka jest czaderska!!! Takie małe stworzonko na tle bezkresu nieba...

Anonimowy pisze...

super fotka! a inne najulubieńsze pokażesz?

Anonimowy pisze...

ostatnia fotka czadowa, wygląda jak w lustrze;)

Anonimowy pisze...

bywam, ogladam a dzis w koncu pisze.... cudenka u ciebie. Basia moja zakochała sie w psinkach:)


yoasia


ps. pamietam o tobie i pewnym woreczku. niestety maszyna odjechhała ze smieciarka :(
a nowa moze w sierpniu lub wrzesniu dopiero:(((

Anonimowy pisze...

Piękne fotki psiaków!

Anonimowy pisze...

Fajne zdjęcia psinki :)

Anonimowy pisze...

Śliczne fotki Kotku. Duduś wpatrujący sie w morze o zachodzie słońca jest rewelacyjny. Sesja z kijkiem również.
Mąż

Anonimowy pisze...

Śliczne fotki zrobiłaś Kochanie. Duduś wpatrzony w morze o zachodzie słońca jest rewelacyjny. Sesja z kijkiem również.
Mąż