poniedziałek, 9 czerwca 2008

ramka?


czyzby to była ramka ? MOże sama niewiem, za specjalnie dodatków to to niema i ogólnie skromne bardzo ale zrobione z sercem dla mego Małża ( bo sie poskarżył ,że w pracy mojej foty niema a chce mieć ) a tak pozatym to ja byłam w weekend w Góraszcze na pokazach lotniczych i.. dech zapiera normalnie ;) o meczu POLSKA-NIEMCY wypowiadać się niechce ;( Za to Robert Kubica.. jest the best i płakałam wczoraj jak go widziałam na podium słuchającego Mazurka.... jego marzenie się spełniło.. piękna sprawa ;D

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

piękne:)
a mecz porażka...
tyle razy obok bramki...;(

Anonimowy pisze...

ojojjj ciociu klociu jaks ty fajna w tej ramce!!!
A juz we wtorek my w kraju Jupiiii

Anonimowy pisze...

A mnie się podoba taka skromna :)

Anonimowy pisze...

fajny masz kapelusz :-) rameczka wyszła bardzo fajna :-D

Anonimowy pisze...

Dziękować, dziękować dziewczątka. Ja chyba tak mam , że nieumiem za dużo napaćkać na foto.. i zawsze tak jakoś minimalistycznie wychodzi ;D

Anonimowy pisze...

E tam, dodatków akurat, przynajmniej nic nie przyćmi urody :)

A z Kubicy jak najbardziej jestem dumna i fakt, łezka sie w oku kręci ze wzruszenia :)

Anonimowy pisze...

Piekny jest ten zielony, bazowy papier:):) gotowa juz do zlotu?? ja sie doczekac nie moge spotkania!!!!
Co do meczu to wygralam 30zł z zakladu (buuuuu patriotyzm moj zostal zachwiany) ;P Dzisiaj liczę, że wygramy!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

aaa padłam PATIS no wiesz jak mogłaś ? A Zlotu no już przebieram nóżkami.. ciekawe czy ja wogule coś zrobie na tym zlocie czy tylko bede latac jak kot z pęcherzem.. wszystko oglądać, macać i WAs kochane moje tyż !