piątek, 6 czerwca 2008

LUCKY DAY :)

AA normalnie ja to czasem mam farta ;) Dziś jadę sobie spokojnie do pracki , oczywiście ESKA ROCK gra w tle ( no bo jak dusza rockowa może słuchać innego radia ? ) Oczywiście Kondrad Olszewski prowadzi audycje no i jest.. konkurs tam tam PIŁKARSKI ! Jan Tomaszewski opowiada o pewnym piłkarzu i trzeba zgadnąć o kim.. no i ... hahahah zgadłam , jako pierwsza wysłałam sms'a z prawidłową odpowiedzią!!!!!!! DOSTAŁAM ZA TO MP3 tralalalal . Alem się ciesze jak głupia hihihi ( to już moja druga wygrana w tym radiu ) Bossko zaczyna się ten dzionek!
http://www.eskarock.pl/

tu mozna posluchac online do 10-tej Kuby Wojewódzkiego i Miśka Figurskiego

Młła dziękuje za uwage ;)

P.S. NIE WYROBIE NORMALNIE DZIŚ NIEWYROBIE ZŁAPAŁAM 999 NA BLOGU U ide Renny Berryboar grać w TOTOLOTKA !

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

No lec grac koniecznie, z takim szczesciem dzisiaj w kieszeni!!!!

Anonimowy pisze...

To się nazywa szczęście ;) Gratuluję :*

Anonimowy pisze...

gratulacje, widzę ze lubisz Eskę Rock... :) mOj Małż pracuje w Esce, ale tej umcyk umcyk :)

Anonimowy pisze...

Barbarella - padłam na twarz.. ależ cudnie. ja tej umcyk,umcyk to nie ale rock yes yes yes

Anonimowy pisze...

na szczęscie on nie na antenie ;)