środa, 4 czerwca 2008

Blogowa zabawa PIF

Blogowa zabawa PIF
Zabawa PIF (Pay IT Forward) polega na robieniu sobie drobnych podarunków przez blogowiczów.
Zasady obowiązujące w zabawie są następujące:
1. Należy posiadać bloga
2.pierwsze trzy osoby, które umieszczą komentarz pod tym wpisem - otrzymają drobny upominek
3. Przesyłka powinna dotrzeć w ciągu 365 dni
4. Te trzy osoby w zamian umieszczają podobny wpis na swoim blogu i wtedy to one robią upominki dla swoich blogowych gości5. Każdy blogowicz może uczestniczyć w tej zabawie max 3 razy
Życzę miłej zabawy i życzę szczęścia w komentowaniu :)
Zabawa rozpoczęła się u Taji ;) - buźka wielka dla Ciebie za to Młła
http://taja.blox.pl

10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

jestem pierwsza....
ale niestety już trzy razy miałam:(

Anonimowy pisze...

to ja się piszę :))

Anonimowy pisze...

przepraszam, a czy ja się liczę??? mogę się bawić?? Byłabym trzecia???

Anonimowy pisze...

laro już miałaś? to może ja się zaliczę;P

P.S. Costa nie pisałam, ale przy okazji się ośmielę;) Piękne psiaki;D

Anonimowy pisze...

hahah kochane moje to ja już mam moją szczęśliwą trójeczke :
SKIBI,RENNY BERRYBOAR,ADELUCHNA
alem siem ciesze.. hihihihih
Lara- jak sama napisała już miała 3 pif'y kochana następnym razem ;)

Anonimowy pisze...

wiesz, nagroda dla Ciebie gotowa0-już dawno, ale
1. Strajk poczty:(...
2. Nie mam znaczków(skończyły się, tak więc proszę o cierpliwość;))

Anonimowy pisze...

Ale się cieszę :D pierwszy raz coś "MiSie" udało :D :D :D
hmmm... a co teraz..?

Anonimowy pisze...

a teraz ja w ciągu 365 dni przygotuje dla moich gości blogowych czyli całej 3 upominki a Wy musicie na swoim blogu napisać o tej zabawie i czekać na 3 osoby które się Wam wpiszą i tak łańcuszek się ciągnie

Hołk :D

Anonimowy pisze...

sie ie zalapalam :( ale wstyd sie przyzac, bo jeszcze prezenow ze swojego PIF- nie porozsylalam :P

Anonimowy pisze...

Ale PATi pozosyłasz i obdarowane będa w niebo wzięte.. ja bym była ;D